۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۳

امام جمعه شفت:

حضرت معصومه(س) نماد ولایت مداری و پاکی است

حضرت معصومه(س) نماد ولایت مداری و پاکی است

شفت_  امام جمعه شفت با بیان اینکه حضرت معصومه(س) نماد ولایت مداری و پاکی است، گفت: کریمه اهل‌بیت(ع) الگوی شایسته‌ای برای عموم جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی شامگاه یکشنبه در مراسم سالروز وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: حضرت معصومه (س) در جهان اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و نماد پاکی، طهارت و ولایت‌مداری است.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) نماد ولایت مداری و پاکی و کریمه اهل بیت (ع) الگوی شایسته‌ای برای عموم جامعه است، گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) شخصیت بسیار برجسته و عرفانی داشته و ما توسط معصومین برای زیارت این حضرت دعوت شده‌ایم تا از عظمت آن بهره ببریم.

حکیمی گیلانی با بیان اهمیت زیارت حضرت در شهر قم ادامه داد: امروز قم به یُمن و برکت این بانوی با فضیلت به مهد عالمان و مجاهدان و تربیت یافتگان مکتب اسلام ناب محمدی مبدل شده است و حوزه‌های علمیه شیعه در جوار این حرم مطهر ریشه گرفتند و به درختی تنومند مبدل شده‌اند.

وی با بیان نقش حضرت معصومه در گسترش اسلام ناب محمدی افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) در مسیر قم تهجد کردند و تأثیر این جهاد را می‌بینیم که دین از این شهر به تمام جهان صادر می‌شود.

امام جمعه شفت با بیان اینکه حضرت معصومه (س) با امام زمان خود همدل و همراه بود گفت: امروز ما هم با الگو برداری از این حضرت از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیروی می‌کنیم و پشتیبان مردمان مظلوم عالم هستیم تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) هر چه زود تر رقم بخورد.

کد خبر 6256081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha