۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد؛

کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به جشن عاطفه‌ها

کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به جشن عاطفه‌ها

بیرجند- مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: مردم نیکوکار استان ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی وغیرنقدی به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها از نیمه مردادماه آغاز و تا نیمه مهر ماه ادامه داشت.

وی گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت و نیز آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ نیکوکاری و حمایت از نیازمندان جامعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن در سه مرحله اجرایی شده است، اظهار کرد: خوشبختانه همراهی خیران مانند سال‌های گذشته مطلوب بود و علاوه بر برپایی پایگاه در معابر و میادین در همه مدارس استان نیز میزبان جشن عاطفه‌ها بودیم.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به کمک ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌های امسال افزود: از این مبلغ ۳ میلیارد و ۵۸ میلیون تومان به صورت نقدی و ۷ میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان غیرنقدی توسط مراکز امداد، مراکز نیکوکاری پایگاه‌های سطح شهر و مدارس استان جمع‌آوری شده است.

عرب با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت‌حمایت این نهاد هستند که برخی از آن‌ها جزو فرزندان ایتام و محسنین هستند، تصریح کرد: امسال همه دانش‌آموزان تحت حمایت بسته تحصیلی دریافت کردند.

وی افزود: این جشن با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج، صداوسیما، مراکز نیکوکاری مؤسسات خیریه و تشکلات مردمی در سطح پایگاه‌های ثابت، سیار و مدارس سطح استان برگزار شد.

کد خبر 6256335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha