۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس یزد خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲۴ پروژه آموزشی در یزد

بهره‌برداری از  ۲۴ پروژه آموزشی در یزد

یزد- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس یزد گفت: ۲۴ پروژه کلان آموزشی شامل مدرسه، کانون فرهنگی و موزه تا پایان مهر سال جاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

محسن کاظمی در گفتگو با خبرنگرا مهر اظهار کرد: این ۲۴ پروژه شامل ۴ پروژه در شهرستان یزد، ۴ پروژه در شهرستان بافق، ۳ پروژه در شهرستان ابرکوه، ۳ پروژه در شهرستان مروست، ۲ پروژه در شهرستان تفت، یک پروژه در شهرستان زارچ و یک پروژه در شهرستان میبد است.

وی با اشاره به ساخت ۱۰۴ پروژه به صورت مشارکتی استان بیان کرد: در این پروژه خیر یا خیرین در ۳۰ درصد از پروژه مشارکت دارند و بقیه را دولت تأمین اعتبار می کند. البته میزان ۳۰ درصد حداقل است و خیرین بعضاً تا میزان صددرصد آن را تقبل می کنند.

وی تاکید کرد: به صورت کلی اکثر پروژه های ما با مشارکت دولت و خیرین است و از ساخت نمازخانه و سالن ورزشی تا ساخت مدارس را شامل می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس یزد درباره درصد پیشرفت پروژه ها گفت: پیشرفت از حداقل اسکلت پروژه ها تا نزدیک به اتمام پروژه، فراوانی دارد. حداقل پیشرفت پروژه ها ۳۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد است و تأکید هم بر این است که بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن بیشترین پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

کاظمی با بیان اینکه در تمام شهرستان های استان پروژه های در حال ساخت داریم، ادامه داد: البته فراوانی پروژه ها متفاوت است. در شهرستان های یزد، میبد و اردکان با توجه به حجم جمعیت و نیاز آن شهرستان ها طبیعتاً با تعدد پروژه های بیشتری روبه رو هستیم.

وی تاکید کرد: در راستای توسعه و تحقق عدالت آموزشی و توجه به تمام مناطق استان با توجه به نیاز آنها پروژه در حال ساخت داریم زیرا معتقدیم در سراسر استان استعدادهای نابی وجود دارند که می توانند به توسعه پایدار و پیشرفت کشور کمک کنند.

کد خبر 6256446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha