۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲

جلسه انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران برگزار شد

جلسه انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران برگزار شد

جلسه انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران با هدف پیگیری مسائل و مشکلات مدیران تماشاخانه‌های خصوصی در راستای حمایت و رسیدگی هر چه بیشتر از گروه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن، جلسه انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی ایران با حضور شاهین چگینی مدیر تماشاخانه مشایخی، کسری شاهینی مدیر تماشاخانه دا، داود نامور مدیر عمارت نوفل لوشاتو، عماد عامری مدیر تماشاخانه ملک، نادر نادرپور مدیر تماشاخانه اهورا، سعید دولتی مدیر تماشاخانه همای سعادت و علی نصر به نیابت از مدیریت تماشاخانه شهرزاد، علیرضا حسن‌پور تماشاخانه جریان، در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شد.

رسیدگی به مبحث تعطیلی‌های غیرتقویمی و ضرر مالی تماشاخانه‌های خصوصی و گروه‌های نمایشی، تامین اعتبارات مالی با پیگیری از سازمان‌ها و نهادهای مرتبط هنری به منظور به‌سازی زیرساخت‌ها، حضور آثار برتر تماشاخانه‌های خصوصی در بخش به‌علاوه فجر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، پیگیری صنف به منظور حمایت مالی اداره‌کل هنرهای نمایشی از گروه‌های اجرایی، دعوت برای عضویت از مدیران سالن‌های تازه تاسیس در صنف از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

رد شدن متون نمایشی معرفی‌شده از طرف سالن‌های خصوصی توسط شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش دیگر مسئله‌ای بود که اعضا خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به آن بودند.

همچنین از مهم‌ترین خواسته‌های اعضای انجمن صنفی تماشاخانه‌های خصوصی، درخواست جلسه مشترک با مدیرکل هنرهای نمایشی بود که پیگیری آن به داود نامور رئیس هیئت مدیره این انجمن سپرده شد.

کد خبر 6256497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha