۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹

اعلام جزئیات اولین نشست «موسیقی فیلم» با محوریت ۲ موضوع مهم!

اعلام جزئیات اولین نشست «موسیقی فیلم» با محوریت ۲ موضوع مهم!

کانون آهنگسازان سینمای ایران با همکاری انجمن موسیقی ایران و خانه سینما به منظور ارتقا و توسعه کیفیت، مجموعه نشست‌های تخصصی «موسیقی فیلم» را با عنوان «نغمه‌های نقره‌ای» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کانون آهنگسازان سینمای ایران با همکاری انجمن موسیقی ایران و خانه سینما به منظور ارتقا و توسعه هنر موسیقی فیلم در کشور، مجموعه نشست‌های تخصصی ماهانه موسیقی فیلم را با عنوان «نغمه‌های نقره‌ای» برگزار می‌کند.

به گفته دست‌اندرکاران برگزاری پروژه «نغمه‌های نقره‌ای»، این برنامه‌ها فرصتی برای علاقه‌مندان و هنرمندان است تا بتوانند به بررسی و تحلیل موسیقی فیلم های برجسته، یادمان و بزرگداشت آهنگسازان صاحب‌نام، بحث و تبادل نظر و آموزش در زمینه‌های مختلف موسیقی فیلم بپردازند.

در اولین برنامه از این نشست‌های تخصصی آرش بادپا با موضوع «تکنولوژی‌های نوین در خدمت آهنگسازی فیلم» درباره سرفصل‌های تخصصی چون «میکس و مسترینگ در عصر دیجیتال» و «آشنایی با جدیدترین پلاگین‌ها و ابزارهای ویرایش» سخنرانی می‌کند.

رضا خسروی دیگر آهنگساز سینمای ایران هم با موضوع «تاثیر هوش مصنوعی بر آینده شغلی آهنگسازان سینما» درباره سرفصل‌هایی چون «از هوش مصنوعی تا ارکستر مجازی»، «تلفیق هارمونی‌های دیجیتال»، «معرفی مهم‌ترین و به روزترین ابزارهای تولید موسیقی»، «فرصت‌ها و چالش‌های کسب درآمد» به ارائه نقطه‌نظرات خود می‌پردازد.

نقد و تحلیل موسیقی فیلم‌های «منطقه دلخواه» و «قاتلان ماه کامل» از موسیقی فیلم‌های مهم سال ۲۰۲۳ توسط محمد نصرتی و پژمان خلیلی بخش دیگری از اولین نشست تخصصی «موسیقی فیلم» را تشکیل می‌دهد.

اولین نشست تخصصی ماهانه موسیقی فیلم ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز شنبه ۲۸ مهر با عنوان «نغمه‌های نقره‌ای» در سالن مرحوم سیف‌الله داد خانه سینما واقع در خیابان بهار جنوبی، کوچه سمنان، پلاک ۲۹ برگزار می‌شود.

کد خبر 6256502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha