۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛

راهکار سایت عراقی به کادرفنی قطر برای پیروزی بر ایران

راهکار سایت عراقی به کادرفنی قطر برای پیروزی بر ایران

یک سایت عراقی در گزارشی به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر پرداخت و به کادرفنی قطر برای پیروزی بر ایران راهکار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و در یکی از حساس‌ترین دیدارها غرب آسیا در ورزشگاه راشد شهر دبی رو در روی هم قرار می‌گیرند. آخرین مصاف دو تیم به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بر می‌گردد که تیم ملی قطر موفق شد ایران را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و راهی فینال شود و حالا این فرصت برای شاگردان امیر قلعه نویی فراهم شده تا انتقام شکست برابر قطر را از شاگردان «لوپز» در بازی فردا بگیرند.

سایت عراقی winwnin در گزارشی به این بازی مهم پرداخت و نوشت: تیم ملی قطر در چهارمین مسابقه خود از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ایران خواهد رفت. این بازی در ورزشگاه راشد دبی برگزار می‌شود و قطر باید با یکی از سرسخت‌ترین و باتجربه‌ترین رقبای آسیا که در سه دوره اخیر جام جهانی حضور داشته است، روبه‌رو شود.

ایران امیدوار است که برای هفتمین بار به جام جهانی راه پیدا کند، اما این بازی فشار زیادی روی این تیم خواهد گذاشت، چرا که آن‌ها به دنبال انتقام از قطر برای شکست در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هستند. از سوی دیگر، انتقال این بازی از تهران به دبی نیز به دلیل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، بار بیشتری بر دوش ایران گذاشته است.

تیم فنی قطر به سرمربیگری «لوپز» باید از این شرایط به نفع خود استفاده کند. برخلاف آنچه که برخی ممکن است تصور کنند، این بازی تنها به عملکرد در میدان ختم نمی‌شود و باید از فشارهای روانی بر تیم ایران استفاده کرد.

انتظارات از تیم ایران این است که با حملات سریع و پرقدرت بازی را شروع کند، چرا که برای آن‌ها این مسابقه به نوعی یک دروازه برای ورود به جام جهانی است. قطر باید با هوشمندی و آرامش به این فشارها پاسخ دهد. مهم‌ترین نکته این است که تیم قطر نباید بیش از حد دفاعی بازی کند، بلکه باید با استفاده از بازیکنانی که در بازی قبلی مقابل قرقیزستان بازی کردند، نقش‌های جدیدی را تعریف کند.

در دفاع، چهار بازیکن باید در پست خود باقی بمانند؛ اسماعیل محمد در سمت راست، لوکاس مندز و خوخی بوعلام در مرکز و عبدالکریم حسن در سمت چپ؛ در خط میانی، جاسم جابر باید جایگزین عبدالرحمن مصطفی شود و احمد فتحی و عبدالعزیز حاتم در حفظ دفاع کمک کنند. در خط حمله، اکرم عفیف، معز علی و ادمیلسون جونیور باید به همان شکل بازی کنند و پشتیبانی لازم را به خط دفاع و میانه ارائه دهند. قطر باید از هرگونه عقب‌نشینی تاکتیکی اجتناب کند و همچنان به حملات سریع ادامه دهد.

کد خبر 6256687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha