۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱

مدیرکل امور امنیتی اردبیل:

خبرنگاران اخبار را با صحت سنجی بیشتر منتشر کنند

خبرنگاران اخبار را با صحت سنجی بیشتر منتشر کنند

اردبیل-مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجران خارجی استانداری اردبیل گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای اخبار را در جهت جلوگیری از سو برداشت‌ها با صحت‌سنحی بیشتر انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محبوبی‌پور ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقشه‌های برخی دشمنان در صدد دامن زدن به رابطه میان دو کشور مسلمان دوست و همسایه اظهار کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در راستای اخبار مربوط به اتباع بیگانه اخبار را با صحت‌سنجی بیشتر انجام دهند.

وی به دستگیری ۱۶۲ تبعه بیگانه طی ۶ ماهه گذشته سال جاری در اردبیل اشاره کرد و گفت: ورود اتباع بیگانه به کشور ممنوع نیست بلکه بر اساس قانون اقامت آنها در ممنوع است.

مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجران خارجی استانداری اردبیل با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی مردم محور است، ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۱۱۰-۱۱۳-۱۱۴ اقامت اتباع بیگانه را اطلاع‌رسانی کنند و حتماً هنگام اجاره دادن منازل خود به آنها نیروی انتظامی را در جریان بگذارند.

محبوبی‌پور بیان کرد: استان اردبیل یکی از موفق‌ترین استان از لحاظ شناسایی و دستگیری اتباع بیگانه در کمترین زمان ممکن با همکاری مردم و ارگان‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدام و اهداف افراد غیر و سودجو از مردم تقاضا داریم همکاری لازم را در جهت حفظ سابقه تاریخی اردبیل با ارگان‌های مربوطه داشته باشند.

کد خبر 6256758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha