۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱

رئیس بنیاد نخبگان گیلان:

توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریامحور در دستور کار است

توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریامحور در دستور کار است

رشت- رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های نخبگانی گفت: توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریامحور در دستور کار بنیاد نخبگان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیرینی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه کشاورزی گیلان در رشت اظهار کرد: تغییر وضعیت معضلات به مشکلات و عارضه یابی و ارائه راهکار و حل مشکلات در دستور کار بنیاد نخبگان است.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با اشاره به دو طرح شهید بهشتی و هیأت اندیشه ورز این نهاد بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی و دانشگاهی گیلان در اولویت است.

شیرینی با تاکید بر لزوم ارتباط دو سویه علم و عمل در بنیاد نخبگان اضافه کرد: تعامل و هم سویی متخصصین دانشگاهی و جامعه نخبگان با دیگر دستگاه‌ها منجر به حل مشکلات می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه هیأت اندیشه ورز بنیاد نخبگان افزود: آسیب‌ها، باید و نبایدها و راهکارهای حل مشکلات در هیأت اندیشه ورز مورد بحث گذاشته می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های نخبگان در سطوح مختلف اضافه کرد: شناسایی، تشخیص درست و ارائه راهکار مناسب در حل مساله نقش بسزایی دارد که از جامعه نخبگانی انتظار می‌رود.

شیرینی با اشاره به ظرفیت‌ها بالقوه کیوی در گیلان بیان کرد: تقویت تولید، بازاریابی و بازار شناسی برای محصولات کیوی در گیلان مورد توجه است.

به گفته وی، توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریا محور در دستور کار بنیاد نخبگان گیلان قرار دارد.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با اشاره به اینکه نسبت به حل مشکلات استان دغدغه مند هستیم، گفت: ارائه راهکار برای حل مشکلات گیلان از وظایف مهم بنیاد نخبگان است.

توسعه با نخبگان اتفاق می‌افتد

«محمد رضا خالدیان» دبیر هیأت اندیش ورز بنیاد نخبگان گیلان هم در این نشست اظهار کرد: احصاء مشکلات و یافتن راه حل مناسب و زودبازده در گیلان اهمیت دارد.

دبیر هیأت اندیش ورز بنیاد نخبگان گیلان با بیان اینکه توسعه مندی با نخبگان اتفاق می‌افتد، گفت: برای توسعه گیلان روی کمک همه نخبگان و دانشگاهیان حساب باز کردیم.

توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد دریامحور در دستور کار است

در این نشست «محمد رضا خالدیان» به عنوان نخستین دبیر هیأت اندیشه ورز بنیاد نخبگان گیلان معرفی شد

کد خبر 6256939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha