۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸

شهردار فردیس:

توافقنامه انتزاع فردیس در شورای شهر کرج مسکوت مانده است

توافقنامه انتزاع فردیس در شورای شهر کرج مسکوت مانده است

فردیس- شهردار فردیس گفت: توافقنامه بین شهرداری‌های کرج و فردیس در خصوص انتزاع، در شورای شهر فردیس مصوب و در شورای شهر کرج مسکوت مانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا احمدی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس با اشاره به موضوع انتزاع به عنوان یکی از چالش‌های شهر فردیس گفت: از سال ۹۶ موضوع انتزاع دو شهر فردیس و کرج مطرح است و علیرغم نشست‌های متعدد از ابتدا تاکنون، همچنان به نتیجه نرسیده است.

شهردار فردیس بیان کرد: در سال گذشته در راستای دفاع از حقوق عامه و ورود دستگاه‌های امنیتی به موضوع انتزاع، جلساتی با شهرداری کرج برگزار و توافقنامه‌ای بین شهرداری‌های فردیس و کرج منعقد شد که در شورای اسلامی شهر فردیس به تصویب رسید.

وی با اشاره به وجود موضوعات پیچیده و غیرقابل حل در خصوص انتزاع مانند ارجاع اموال به حسابرس گفت: در مورد رد ادعاهای متقابل، ساده و مختصر کردن موضوعات و کنارگذاشتن پارامترهای مجهول و غیر قابل حل از سوی شهرداری کرج و فردیس، توافق انجام و مقرر شد به موضوعات مشخص بپردازیم.

احمدی نژاد افزود: در این توافقنامه مقرر شد اسناد تمامی اراضی فردیس به شهرداری منتقل شود و قدرالسهمی از مجتمع تعمیرگاهی سیمین دشت و کارخانه آسفالت به فردیس برسد. موضوع انتقال اسناد اراضی شهر مهمترین مسئله فردیس در موضوع انتزاع است.

وی عنوان کرد: شهرداری فردیس به دلیل نداشتن اسناد اراضی نمی‌تواند برای مولدسازی و بارگذاری یا تهاتر اقدام کند. توافقنامه انتزاع چهار ماه است در کمیسیون‌های شورای کرج مسکوت مانده است. از مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس درخواست داریم در پیشبرد توافقنامه و حل موضوع انتزاع فردیس از کرج کمک کنند.

کد خبر 6256968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha