۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۲

مراسم وداع شهید نیلفروشان در امامزاده شاه میرحمزه برگزار می‌شود

مراسم وداع شهید نیلفروشان در امامزاده شاه میرحمزه برگزار می‌شود

اصفهان-فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مراسم وداع شهید نیلفروشان در امامزاده شاه میرحمزه از ساعت ۲۹ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افق دید شهید نیلفروشان نابودی اسرائیل بود و حدود ۵ سال با شهید زاهدی لبنان بود و بعد از شهادت شهید زاهدی، جزو اولین داوطلبانی بود که به لبنان رفت؛ در آن زمان سپاه حدود ۵ گزینه معرفی کرد و سیدحسن نصرالله حاج عباس را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه پیکر شهید امروز در عراق است، اظهار کرد: بعد از ظهر چهارشنبه به استقبال پیکر می‌رویم که در فرودگاه استقبالی نظامی بدون حضور مردم داریم، پس از آن پیکر به شهر می‌آید و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پیکر به امامزاده شاه میرحمزه منتقل می‌شود و مراسم وداع آنجا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ما امروز در نقاط مختلف دنیا حضور دارند، به برکت و عظمت وعده صادق ۲ و نماز جمعه نصر است.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود در مسیر پل بزرگمهر تا گلستان شهدا نهادها، دستگاه‌ها و هیئات مذهبی مختلف موکب بزنند؛ مسئولیت تشییع و تدفین با لشکر مقدس امام حسین (ع) است.

فدا گفت: مراسم ختم از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ روز شنبه و مراسم هفته پنجشنبه در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

فدا بیان کرد: مراسم تشییع نمادین سیدحسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت مدنظر است بر این اساس تصویر شهدا در زمان تشییع حضور خواهد داشت.

کد خبر 6257042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha