۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۰

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان برای رفع مشکلات نابینایان تلاش کنند

مسئولان برای رفع مشکلات نابینایان تلاش کنند

ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولان خواست تا برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی و نابینایان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه دوشنبه در دیدار مدیرکل بهزیستی و دبیر انجمن نابینایان استان، ضمن تسلیت سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت معصومه (س) و گرامیداشت هفته و روز عصای سفید، اظهار کرد: اگر دری برای برخی‌ها بسته شده حکمت دارد زیرا خدا به بندگانش ظلم نمی‌کند درحالی که مردم به خود و یکدیگر ظلم می‌کنند.

وی افزود: نابینایان و معلولان باید بدانند این وضعیت یک امتحان است و اگر خدای ناخواسته در دل بسته باشد و نتواند فیوضات خدایی را دریافت کند و نصایح در او تأثیری نداشته باشد بدترین مصیبت است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه جلب اعتماد جامعه هدف توسط یک مدیرکل جای تبریک دارد، تصریح کرد: دیگر مسئولان و دستگاه‌ها باید زمینه‌های از بین بردن انواع مشکلات جسمی را فراهم و برای رشد جامعه هدف تلاش کنند و می‌توان توانمندی‌های ناشناخته کسانی که مغز و ذهنشان خوب کار می‌کرد را شناخت و فعال کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نابینایان می‌توانند حافظان خوب قرآن باشند و بهزیستی جامعه هدف خود را می‌تواند در این زمینه‌ها تشویق کند.

وی یادآور شد: اعضای سالم خانواده که از اعضای معلول نگهداری می‌کنند به‌نوعی جهادگر هستند، آنکه معلول شده هم جهاد صبر دارد.

کد خبر 6257159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha