هراس دشمن رنگ واقعیت گرفت/ «حیفا» جایگزین شهرسوخته شمونه می‌شود!

هراس دشمن رنگ واقعیت گرفت/ «حیفا» جایگزین شهرسوخته شمونه می‌شود!

به اذعان محافل عبری، حزب الله طی روزهای اخیر حجم آتشبار موشکی خود را بر شهر حیفا افزایش داده و به دنبال این است که نسخه دومی از شهر سوخته «کریات شمونه» را در عمق اسرائیل به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که پس از شهادت سید «حسن نصرالله» و شماری از فرماندهان ارشد جنبش حزب الله لبنان، آتشبار رسانه‌های عبری عربی طی هفته‌های اخیر بر روی تضعیف اقتدار شاکله نظامی آن در نزد افکار عمومی منطقه متمرکز است، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارشی از واقعیت میدانی جدید در شمال فلسطین اشغالی پرده برداشتند.

شبکه خبری المیادین شامگاه امروز (دوشنبه) گزارش داد که به اذعان محافل رسانه‌ای حزب الله لبنان قواعد درگیری را وارد مرحله گسترده و جدیدی کرده است.

بر پایه این گزارش، رسانه‌های عبری در پی شدت گرفتن آتش مقاومت اسلامی لبنان بر شهرهای شمالی در عمق اراضی اشغالی اذعان کردند که حزب الله با بازسازی بدنه سازمانی نیروهای نظامی و انسانی خود نه تنها تضعیف نشده، بلکه دامنه آتش خود را تا عمق سرزمین‌های اشغالی گسترش داده و اینک شاهد خلق واقعیت میدانی جدیدی از قدرت موشکی و توانمندی پهپادی و نظامی این حزب هستیم.

به اذعان محافل رسانه‌های عبری، حزب الله طی روزهای اخیر حجم آتشبار موشکی خود را بر شهر حیفا افزایش داده و به دنبال این است که نسخه دومی از شهر ویران شده «کریات شمونه» در عمق اراضی اسرائیل بر جای گذارد.

از سوی دیگر، وبگاه العهد لبنان در خبری به نقل از رسانه‌های دشمن صهیونیستی درباره حال و هوای شهر حیفا پس از شروع موج جدیدی از آتشبار موشکی حزب الله بر سر این شهر بندری نوشت: خیابان‌های حیفا خالی از تردد شده و ساکنان هر لحظه منتظر سقوط موشکی بر فراز خود هستند و موجی از دلهره و رعب آنان را دربرگرفته است.

گفتنی است طی روزهای اخیر حزب الله با بازسازی بدنه سازمانی خود در حال گسترش قواعد درگیری علیه دشمن صهیونیستی است.

کد خبر 6257253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha