حملات پیاپی حزب‌الله علیه نظامیان و مواضع صهیونیستی ادامه دارد

حملات پیاپی حزب‌الله علیه نظامیان و مواضع صهیونیستی ادامه دارد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌های جدیدی از آغاز دور جدیدی از حملات علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی و مرزهای جنوبی لبنان خبر داد.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که حملات جدیدی را علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسانده است.

در حالی که حملات موشکی و راکتی مقاومت لبنان به اراضی اشغالی بار دیگر قوت گرفته، رسانه‌های عبری از فعال شدن بوق ممتد آژیر خطر در شهرک‌های اشغالی مسکفعام و مرگیلیوت در شمال اسرائیل خبر دادند.

در بیانیه سی و سوم حزب‌الله لبنان نیز آمده است: رزمندگان مقاومت با تعدادی موشک و راکت شهرک کریات شمونه را بار دیگر در هم کوبیدند.

حملات جدید حزب الله علیه دشمن صهیونیستی

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه جدیدی اعلام کرد که رزمندگان مقاومت تجمع پیاده نظام رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی البغدادی با تعدادی موشک هدف قرار داد و طی آن، تلفات جانی به دشمن وارد شد.

در جدیدترین موشکباران حزب الله لبنان علیه پیاده نظام اشغالگر، حزب الله در بیانیه جدیدی از هدف قرار دادن تجمع نظامیان دشمن در پایگاه نظامی المرج با تعدادی موشک خبر داد که در پی آن، تلفات قطعی به دشمن وارد شد.

کد خبر 6257294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha