ابراز تاسف لفظی آمریکا درباره بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی

ابراز تاسف لفظی آمریکا درباره بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی

پس از یک روز با تاخیر، شورای امنیت آمریکا بامداد امروز در واکنش به توحش روز گذشته ارتش اشغالگر در بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در غزه به بیانیه‌ای لفظی اکتفا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک روز پس از بمباران وحشیانه شبانه محل اسکان آوارگان فلسطینی در غزه، کاخ سفید بیانیه صادر کرد.!

شورای امنیت آمریکا بامداد امروز در واکنش به بمباران غیرانسانی چادرهای آوارگان فلسطینی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی به بیانیه‌ای لفظی اکتفا کرد.

القاهره الاخباریه به نقل از وبگاه آمریکایی اکسیوس نوشت: سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصاویر و ویدئوهای منتشرشده از سوختن آوارگان فلسطینی در چادرها پس از حمله هوایی اسرائیل «مایه نگرانی شدید» شد.

این گزارش می‌افزاید: «ما نگرانی خود را به اسرائیل منتقل کردیم و از آنان درخواست کردیم که مسئولیت تلاش مضاعفی برای ممانعت از تلفات غیرنظامیان یا زیان را بر عهده دارد.»

از سوی دیگر سازمان آنروا به‌عنوان آژانس امدادی سازمان ملل در غزه گزارش داد که حمله هوایی مرگبار اسرائیل به محل اسکان آوارگان در نزدیک بیمارستان شهدای الاقصی در شرایطی رخ داد که آوارگان در خواب بودند و ساکنان غزه شبی پر از دلهره و ترس را سپری کردند.

همچنین آنروا افزود که اشغالگران مدرسه متعلق به این سازمان را در اردوگاه النصیرات هدف قرار داد که شمار فراوانی از آوارگان در آن پناه گرفته بودند و این مدرسه بنا بود که به محلی برای تزریق واکسیناسیون ضد فلج اطفال استفاده شود.

کد خبر 6257317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دهقان IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
      0 0
      نمونه علنی اشک تمساح آنهم توسط شیاطین انسیاگر واقعا مرد هستید از صدور تسلیحات به صهیون ها خود داری کنید