۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۱

مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

وزش شدید باد همراه با توده گرد و غبار استان زنجان را فرا می گیرد

وزش شدید باد همراه با توده گرد و غبار استان زنجان را فرا می گیرد

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش شدید باد در استان خبر داد و گفت: در این راستا با توجه به وزش شدید باد شاهد وقوع غبار محلی و خیزش گرد و خاک خواهیم بود.

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان اغلب مناطق استان قسمتی ابری خواهد بود که از بعد از ظهر بر میزان پوشش ابرها افزوده می‌شود.

وی ابراز کرد: با توجه به بارش باران احتمال وقوع رعد و برق وجود دارد که در این میان شهروندان در ارتفاعات کوهستانی تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: در این راستا با توجه به وزش باد شدید شاهد وقوع غبار محلی و خیزش گرد و خاک خواهیم بود که در این میان افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند در حد ممکن بیرون از خانه تردد نکنند.

رحمان نیا تاکید کرد: از روز شنبه هفته آینده شاهد کاهش تدریجی دما خواهیم بود که روزهای دوشنبه و سه شنبه دما افت قابل توجهی پیدا می‌کند بر همین اساس در این میان کشاورزان اقدامات لازم برای حفاظت از محصولات خود را مد نظر قرار دهند.

رحمان نیا افزود: فعلی شهر زنجان ۹ درجه سانتیگراد است که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چند درجه‌ای کاهش یافته است.

کد خبر 6257426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha