۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۸

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین خبر داد؛

تحقق ۲۲ درصدی بودجه شهرداری در مدت پنج‌ماهه سال جاری

تحقق ۲۲ درصدی بودجه شهرداری در مدت پنج‌ماهه سال جاری

قزوین- رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: بودجه مصوب شهرداری پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که تا پایان مردادماه امسال نسبت به کل بودجه ۲۲ درصد محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی چگینی با اشاره به روند تحقق بودجه شهرداری قزوین اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که تا پایان مردادماه امسال یک هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان محقق شده است.

وی همچنین در مورد هزینه‌های جاری نیز گفت: بودجه مصوب هزینه‌های جاری به مبلغ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که تا پایان مردادماه ۴۹۱ میلیارد تومان هزینه گردیده که نسبت به کل بودجه جاری ۳۱ درصد و نسبت به پنج‌ماهه ۷۲ درصد هزینه شده است.

نایب‌رئیس شورا همچنین پیرامون بخش تملک دارایی سرمایه‌ای و هزینه‌های عمرانی گفت: بودجه مصوب به مبلغ سه هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان بوده که تا پایان مردادماه مبلغ ۳۱۶ میلیارد تومان هزینه گردیده که نسبت به کل بودجه عمرانی ۹ درصد و به نسبت پنج‌ماهه ۲۱ درصد هزینه شده است.

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین در مورد دیون قطعی شده سنواتی نیز گفت: بودجه مصوب به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان بوده که تا پایان مردادماه مبلغ ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده که نسبت به کل بودجه دیون قطعی شده سنواتی ۱۲۰ درصد و به نسبت پنج‌ماهه ۲۸۳ درصد هزینه شده است.

چگینی همچنین با بیان اینکه جمع کل هزینه‌ها در مدت پنج‌ماهه امسال ۸۶۸ میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: این رقم نسبت به کل بودجه ۱۷ درصد و به نسبت پنج‌ماهه ۳۹ درصد هزینه شده است.

به گفته وی فروش اموال غیرمنقول نیز در بودجه مصوب دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که در مدت پنج‌ماهه امسال مبلغ ۹۶ میلیارد تومان فروش زمین صورت گرفته که نسبت به کل بودجه ۴ درصد و به نسبت پنج‌ماهه ده درصد است.

چگینی همچنین در خصوص آمار واگذاری دارایی مالی گفت: در این بخش بودجه مصوب ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که تا پایان مرداد هیچ‌گونه وام و اوراق مشارکت دریافت نشده است.

وی تصریح کرد: بودجه مصوب فروش اموال منقول و اسقاط نیز دو میلیارد تومان بوده که در این مدت یک میلیارد و صد میلیون تومان فروش داشته که نسبت به کل بودجه ۵۶ درصد و به نسبت پنج‌ماهه ۱۳۲ درصد است.

کد خبر 6257503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha