۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷

مرحله استانی جشنواره تئاتر بسیج در زنجان آغاز به کار کرد 

مرحله استانی جشنواره تئاتر بسیج در زنجان آغاز به کار کرد 

زنجان- مرحله استانی پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» در استان زنجان از روز سه شنبه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و اجرای آن تا سه روز ادامه می‌یابد.  

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج در زنجان، ساعت ۱۰ صبح امروز نمایش «در خیابان‌های فلسطین چه خبر است» به نویسندگی و کارگردانی نازنین داودی در محوطه فرهنگسرا زنجان به نمایش در آمد.

«سکوت» نوشته مهرداد رایانی به کارگردانی نگار مسلمیون در تماشاخانه ماندگار در ساعت ۱۱ این روز نمایش به روی صحنه رفت و در عصر روز اول جشنواره از ساعت ۱۵:۳۰ نمایش «قتلگاهی به نام اروند» به نویسندگی و کارگردانی داود نجفی در محوطه فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

در ساعت ۱۶:۳۰ کارگاه بازیگری محبوبه نوری در سالن یادگار برگزار می‌شود، در ساعت ۱۸:۳۰ نمایش «سه زن» به نویسندگی مجید برجعلی زاده و کارگردانی ناهید پیوندی در تماشاخانه ماندگار به روی صحنه می‌رود و در ساعت ۱۹:۳۰ جلسه پرسش و پاسخ در سالن یادگار برگزار می‌شود.

در روز دوم این رویداد تئاتری، نمایش «عتیقه» نوشته پژمان شاهوردی و کارگردانی نوید چهران در ساعت ۱۰ صبح در محوطه فرهنگسرا زنجان اجرا می‌شود.
در ساعت ۱۱ این روز نمایش «شال و کلاه» نوشته علی آوش به کارگردانی مجتبی مسعودی در تماشاخانه ماندگار به روی صحنه می‌رود و در ساعت ۱۲:۳۰ جلسه پرسش و پاسخ در سالن یادگار برگزار می‌شود.

جشنواره ساعت ۱۵:۳۰ نمایش «نازا» نوشته نسرین احمد خانی و کارگردانی نسرین محمدی در عصر دومین روز برگزاری جشنواره در تماشاخانه ماندگار به صحنه می‌رود و در ساعت ۱۶:۳۰ نمایش «معبر» نوشته پژمان شاهوردی و کارگردانی امیر رضا صادقی برگزار می‌شود.

در ساعت ۱۸:۳۰ همین روز نمایش «نبرد نیزار» به نویسندگی علیرضا فرید راد و کارگردانی الهام مسلمیون در تالار هنر فرهنگسرا به روی صحنه می‌رود و در ساعت ۱۹:۳۰ جلسه پرسش و پاسخ در سالن یادگار برگزار می‌شود.

در روز سوم جشنواره پنجشنبه ۲۶ مهرماه نیز نمایش «تا مرز بودن» نوشته غلامرضا مهدیون و کارگردانی پرویز حسینی در ساعت ۱۰ صبح در محوطه فرهنگسرا اجرا می‌شود و در ساعت ۱۱ این روز نمایش «سه زن» نوشته مجید برجعلی زاده و کارگردانی مهسا گیلک در تماشاخانه ماندگار به روی صحنه می‌رود.

در عصر روز سوم جشنواره ساعت ۱۵:۳۰ نمایش «بی تو آغاز» نوشته آرزو بهرامی و کارگردانی فرشته جعفری در محوطه فرهنگسرا اجرا می‌شود، در ساعت ۱۶:۳۰ عصر کارگاه نمایش نامه نویسی آرزو بهرامی در سالن یادگار برگزار خواهد شد.

در ساعت ۱۸:۳۰ عصر نمایش «ریل» به نویسندگی ابوالفضل رجبی و کارگردانی میلاد کرمی در تماشاخانه ماندگار به روی صحنه می‌رود و در ساعت ۱۹:۳۰ جلسه پرسش و پاسخ در سالن یادگار برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه این جشنواره روز جمعه ۲۷ مهرماه برگزار و از برگزیدگان این دوره از جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» استان زنجان در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) تجلیل می‌شود.

کد خبر 6257510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha