۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶

شمس جاوید؛ تولیدکننده انواع گرانول پلیمری و مواد افزودنی

شمس جاوید؛ تولیدکننده انواع گرانول پلیمری و مواد افزودنی

در ادامه مطلب با مجموعه شمس جاوید و محصولات و خدمات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مجموعه شمس جاوید با بیش از ۳ دهه فعالیت موثر در حوزه محصولات پلیمری امروزه به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های پیشرفته در این زمینه تبدیل شده است. این مجموعه همیشه در تلاش بوده تا با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات پلمیری را با نازل‌ترین قیمت به بازار داخلی و بازارهای خارجی عرضه نماید. در ادامه مطلب با مجموعه شمس جاوید و محصولات و خدمات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

معرفی شرکت شمس جاوید

این شرکت با نام تجاری شمس جاوید اروند در حال حاضر بیش از ۲۵ سال است که با زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و زیربناس ۶ هزار متر مربعی و پرسنل متخصص توانسته نقش آفرینی بسیاری در عرصه مواد پلمیری داشته باشد.

این شرکت با بیش از ۱۱ خط تولید مختلف و مجهز به تجهیزات پیشرفته روز دنیا یکی از بزرگ‌ترین تامین کنندگان محصولات پلمیری حال حاضر در ایران است. جالب است بدانید که تمامی تجهیزات این مجموعه توسط کشورهای اروپایی طراحی و ساخته شده است.

اهداف مجموعه شمس جاوید

هدف اصلی این مجموعه از ارائه خدمات تولید محصولات پلمیری در سطح جهانی، بهبود مشتری مداری و همچنین صنعت تولید ایران و شناساندن آن در جهان است! به بیانی واضح‌تر این مجموعه با هدف کاهش هزینه‌های خرید مشتریان و از طرفی افزایش حداکثری کیفیت محصولات پلیمری است.

همچنین ایجاد محیطی آرام برای کارکنان و نیروی پرسنل متخصص در کنار رعایت تمامی موازین بهداشتی و کیفی از دیگر اهداف شمس جاوید در طی این ۲۵ سال سابقه بوده است.

آنچه که باید در مورد شمس جاوید بدانید

شرکت شمس جاوید از سال ۱۳۷۷ خورشیدی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع فراورده‌ها و محصولات پلاستیکی آغاز کرده است. البته حدود ۱۰ سال بعد این شرکت کلیه فعالیت‌های بازرگانی اعم ازداخلی و خارجی خود را آغاز کرد. به عبارتی پروسه صادرات محصولات باکیفیت این برند از سال ۱۳۸۸ شروع شده و تا به امروز به صورت پیوسته و پیشرفته ادامه داشته است.

در سال ۱۳۹۵ خورشیدی این شرکت تصمیم گرفت تا در راستای تولسعه بخش تولید خود میزان تنوع محصولات تولیدی را افزایش دهد. همچنین در همین سال توانست با کمک نیروی متخصص خود یک خط تولید جدید نیز در منطقه آبادان راه‌اندازی کند.

در حال حاضر این واحد ولیدی بیش از ۱۵ خط تولید را در بر گرفته و به آزمایشگاه‌های نسل جدید و پیشرفته مجهز شده است.

یکی از موفقیت‌های چشمگیر شرکت شمس جاوید به سال ۱۳۹۶ مربوط می‌شود. در همین سال توانست به عنوان واحد نمونه سال در کشور شناخته شود! این موضوع به تنهایی باعث شد تا تیم فنی و نیروی پرسنل شمس جاوید با امید و انگیزه بیشتری فعالیت خود را در سال‌های آتی ادامه دهند تا در نهایت شرکت موفقیت‌های بیشتری را کسب کند.

شمس جاوید؛ تولیدکننده انواع گرانول پلیمری و مواد افزودنی

شمس جاوید بزرگ‌ترین تولید کننده کامپاند پلی اتیلن

آیا در مورد کامپاند پلی اتیلن اطلاعاتی دارید؟ کامپاند پلی اتیلن همان ماده پلی اتیلن است که به صورت گرانول تولید می‌شود. کامپاند پلی اتیلن در اصل نوعی ماده افزودنی است که با هدف ارتقاء کیفیت مواد و محصولات پلیمری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کامپاندهای پلی اتیلنی مقاومت بسیار بالایی داشته و می‌توانند در برابر خوردگی، سایش و ایجاد ترک هم دوام بیشتری داشته باشند. شمس جاوید در حال حاضر جزو بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولید کامپاند پلی اتیلن درجه یک در سطح کشور و خاورمیانه است. در این شرکت کامپاندهای پلی اتیلن با بهره گیری از آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند.

محصولات باکیفیت شرکت شمس جاوید

این شرکت لیست بلند بالایی از محصولات پلیمری را تولید و به بازار عرضه می‌کند. در ادامه چند نمونه از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین این محصولات را معرفی می‌کنیم.

وکس پلی اتیلن

کامپاند مهندسی

کامپاند عمومی

مستر بچ

بسته بندی

شمس جاوید؛ تولیدکننده انواع گرانول پلیمری و مواد افزودنی

۱- وکس پلی اتیلن شرکت شمس جاوید

وکس پلی اتیلن یا همان WAX PE به علت داشتن وزن مولکولی کم همیشه به عنوان محصول جانبی تولید پلی اتیلن عرضه می‌شود. این دسته از مواد پلی اتیلن به دو فرمول HDPE و LDPE تولید می‌شوند.

۲- کامپاند مهندسی

کامپاندهای مهندسی که شرکت شمس جاوید تولید می‌کند از مواد تقویت کننده‌ای همچون الیاف تشکیل می‌شوند. این دسته از کامپاندها برای بهبود خواص مکانیکی، حرارتی و سایر خصوصیات در مواد پلیمری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۳- کامپاند عمومی

منظور از کامپاندهای عمومی همان کامپاندهایی است که با ترکیب یک یا چند نوع پلیمر و افزودنی‌های مختلف تولید می‌شوند. از این کامپاندها هم برای افزایش مقاومت مکانیکی و حرارتی و شکل دهی مناسب به محصول استفاده می‌شود.

۴- مستر بچ تولیدی شمس جاوید

این محصول ترکیب بسیار غلیظی از سه ماده افزودنی است. از مستر بچ به عنوان یک تقویت کننده و رنگ دهنده عالی در پلیمرها استفاده می‌شود.

۵- بسته بندی

یکی از شاخه‌های فعالیتی بسیار مهم شرکت شمس جاوید اروند، طراحی و تولید بسته بندی‌های نوین و متناسب با نیاز مشتریان است! در این مجموعه بسته بندی محصولات مختلف با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و باکیفیت مواد اولیه اعم از سلفون و متریال‌های بسته بندی تولید می‌شود. مهم‌تر از همه در کنار کیفیت ثابت شده، تمامی طرح‌های بسته بندی در این شرکت با نازل‌ترین قیمت ممکن تولید می‌شوند.

صنایع فعالیتی شرکت شمس جاوید اروند

این شرکت به لطف در بر داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات و همچنین نیروی کاری متخصص و مجرب پتانسیل این را دارد تا در تمامی صنایع وابسته به حوزه پلیمر فعالیت کند؛ از صنعت نساجی گرفته تا صنعت بسته بندی، صنعت خودرو، سیم و کابل، لوازم خانگی، راه و ساختمان و… شرکت شمس جاوید به صورت کاملاً حرفه‌ای در حال فعالیت و خدمات‌رسانی است.

به نوعی این شرکت، با بهره‌گیری از استراتژی‌های منحصربه‌فرد، توانسته تحولات عظیمی را در بسیاری از این صنایع به ارمغان بیاورد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6257560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha