۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶

وزیر ورزش روز پارالمپیک را تبریک گفت

وزیر ورزش روز پارالمپیک را تبریک گفت

وزیر ورزش طی پیامی فرارسیدن روز ملی پارالمپیک را به مدیران کمیته‌ ملی پارالمپیک، فدراسیون‌ ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، فدراسیون ورزش نابینایان و همچنین هیات‌های استانی آنها تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام تبریک دکتر احمد دنیامالی آمده است:

«روز ملی پارالمپیک در تقویم رسمی کشور نشان از جایگاه رفیع انسان‌هایی دارد که پس از رشادت و ایثارگری در عرصه‌ی دفاع مقدس که مقام پهلوانی برازنده‌ی وجود گران‌بهای آنها شد، زیست ورزشی و حضور مقتدرانه در دنیای قهرمانی را انتخاب کردند.

این روز بیانگر توانمندی انسان‌هایی است که محدودیت‌های جسمی را بهانه‌ای برای رخوت و سستی قرار نداده و با انتخاب زیست قهرمانانه در دنیایی از هیجان و رقابت، به الگوهایی برای انگیزه و اراده در جامعه تبدیل شدند.

۲۴ مهر، روز ملی پارالمپیک را با ادای احترام به جامعه‌ی ورزش جانبازان و توان‌یابان، گرامی می‌دارم و به همت انسان‌هایی که در دنیای ورزش گام گذاشتند و با اراده‌ی قوی بخش مهمی از تاریخ ورزش کشور را به نام خود نوشتند و با انگیزه‌ی بالا، توانمندی‌های خود را به مرحله بروز رساندند و برای ایران اسلامی در رویدادهای رقابتی بازی‌های پارالمپیک و بازی‌های پاراآسیایی، عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند، آرزوی استمرار در موفقیت دارم.

جانبازان و توان‌یابان، تجلی حقیقت انسان با اراده در عرصه‌های ورزشی شدند و نمادی از انسان‌های شاخص را در کشور به منصه‌ی ظهور رساندند تا همواره از این جامعه‌ی پرافتخار به نیکی نام ببریم.

این مناسبت را همچنین فرصتی گران‌بها می‌دانم و به مدیران کمیته‌ ملی پارالمپیک، فدراسیون‌ ورزشهای جانبازان و توان‌یابان، فدراسیون ورزش نابینایان و همچنین هیات‌های استانی آنها، باشگاه‌های ورزشی فعال در این زمینه و مربیانی که صادقانه و خالصانه در سراسر کشور برای ورزش این عزیزان و آماده‌سازی آنها برای حضور مقتدرانه در رویدادهای رقابتی، زحمات طاقت فرسایی متحمل می‌شوند، تبریک و خداقوت جانانه می‌گویم.

زحمات خالصانه‌ی خانواده‌های جانبازان و توان‌یابان را ستایش می‌کنم و به روح بلند زنده‌یاد مهرآیین که در ورزش جانبازان، نقش‌آفرینی مهم و موثری داشتند، درود می‌فرستم و یاد و خاطره‌ی قهرمانان فقید این جامعه از جمله آن پهلوان و قهرمان خندان، سیامند رحمان را گرامی می‌دارم.

ورزشکاران عزیز جانباز و و توان‌یاب
روزتان مبارک، خداوند پشت و پناهتان.»

کد خبر 6257585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha