۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱

کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد؛

دوره «نقش من مبلغ در جوانی جمعیت و فرزندآوری» در اردبیل برگزار شد

دوره «نقش من مبلغ در جوانی جمعیت و فرزندآوری» در اردبیل برگزار شد

اردبیل- کارشناس آموزش اقشار تاثیرگذار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دوره آموزشی «نقش من مبلغ در جوانی جمعیت و فرزندآوری» با رویکرد امید آینده در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دژبانی پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دوره آموزشی «نقش من مبلغ در جوانی جمعیت و فرزندآوری» در اردبیل با رویکرد امید آینده در اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی که با حضور روحانیون، مبلغین و کنشگران مردمی جمعیت اردبیل برگزار شد، افزود: «استاد صالح قاسمی» کارشناسی ارشد علوم اجتماعی و مشاور جمعیت سازمان پدافند غیرعامل کشور در سخنانی به ارائه مطالبی در خصوص آخرین تحولات جمعیت ایران، نگرش‌ها و گره‌های ذهنی فرزندآوری پرداخت.

کارشناس آموزش اقشار تأثیرگذار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: پاسخ به شبهات و ارائه راهکارهای مطالبه‌ گری و گفتمان سازی از برنامه‌های این دوره بود.

دژبانی بیان کرد: آشنایی مخاطبین با مهارت‌های تبلیغی و ترویجی جمعیت و استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغ مردمی در تبیین جوانی جمعیت و فرزندآوری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی بود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره به مدت ۶ ساعت آموزشی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امور بانوان و کانون فرهنگی تبلیغی ام الائمه (س) اردبیل برگزار شد.

کد خبر 6257693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha