۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

رییس پلیس آگاهی استان سمنان:

اجرای طرح مبارزه با سرقت در استان سمنان/ ۱۸ سارق دستگیر شدند

اجرای طرح مبارزه با سرقت در استان سمنان/ ۱۸ سارق دستگیر شدند

سمنان- رییس پلیس آگاهی استان سمنان از اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ۷۲ ساعت در استان خبر داد و گفت: ماحصل این طرح دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود گیلانی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح مبارزه با سرقت به مدت ۷۲ ساعت در استان به اجرا درآمد، ابراز داشت: هدف از انجام این مأموریت‌ها در مناطق مستعد افزایش احساس امنیت در جامعه است.

وی بابیان اینکه این طرح‌ها با قوت در استان سمنان پیگیری و اجرایی می‌شوند، افزود: کارآگاهان برای برخورد با سارقان و مالخرها تمام قد ایستادند و با هر گونه مصادیق سرقت به طور جد برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه طی بازه مذکور ۱۸ سارق و مالخر در استان دستگیر شدند، ابراز داشت: علت بسیاری از وقوع سرقت‌ها از کم توجهی شهروندان در نگهداری از اموال خود نیز بوده است.

گیلانی از کشف ۷۰ نوع انواع سرقت توسط کارآگاهان مبارزه با سرقت در استان خبر داد و تصریح کرد: نصب دوربین مدار بسته، وجود نگهبان و سیستم هشدار دهنده و حفاظ و نرده مناسب تا حدود زیادی از این سرقت‌ها پیشگیری می‌کند.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم در پارکینگ‌ها دوچرخه و موتور سیکلت خود را به روش مناسب قفل کنند و از گذاشتن اشیا قیمتی و کیف در خودرو اجتناب کنند و هر گونه موارد مشکوک را نیز برای رسیدگی بیشتر حتماً به ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6257830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha