۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس:

جابه‌جایی دولت‌ها به معنای تغییر همه مدیران نیست

جابه‌جایی دولت‌ها به معنای تغییر همه مدیران نیست

شهرکرد-نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس گفت: جابجایی دولت‌ها به معنای تغییر همه مدیران نیست، چراکه مدیران قوی می‌توانند ابقا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه با گذشت هفت ماه در سال جاری قوانین بودجه، جاری نشده است اظهار کرد: مهم‌ترین حکم بودجه همسان سازی آن بر اساس قانون زمانبندی است که ما به شدت دنبال آن هستیم.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی تخصیص داده شده است گفت: همه دستگاه‌ها اعتبارات خود را جذب کردند و بنده به‌عنوان نماینده مردم این استان پیگیر جذب این اعتبارات از دیوان محاسبات بوده و هستم، مواردی از عدم جذب در تیرماه وجود داشت که با برگزاری جلساتی مشکلات رفع و اعتبارات جذب شد.

راستینه با بیان اینکه نقدهایی از دولت وجود دارد اما از دولت حمایت می‌کنم بیان داشت: دولت برای انتخاب استانداران یکسری اصول دارد، اما چون دولت از وفاق ملی حرف می‌زند باید به آن پایبند باشد و سلایق مختلف سیاسی را به رسمیت بشناسد.

وفاق ملی به این معنا نیست که دولت‌ها جریان سیاسی طرف مقابل را کنار بگذارند

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وفاق ملی به این معنا نیست که دولت‌ها جریان سیاسی طرف مقابل را کنار بگذارند و باید همه طیف‌ها دیده شوند.

راستینه با اذعان بر اینکه در خصوص انتخاب استانداران از سوی دولت تعللی صورت نگرفته چرا که دولت به تازگی بر سر کار آمده و هنوز زمان لازم دارد گفت: مجمع نمایندگان این استان بر انتخاب استاندار بومی کاردان و کارآمد توافق دارند و آنچه انتظار داریم این است که دولت به نگاه مجمع نمایندگان توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم همواره ثبات مدیریت از یک سو و تحول در مدیریت از سوی دیگر مؤثر است خاطر نشان کرد: دولت باید یکی را به‌عنوان یک گزینه مهم‌تر مورد توجه قرار دهد.

هیچگاه به هیچ خبرنگاری متعرض نشدم و همواره از کنار اخبار کذب و تخریب‌کننده به‌راحتی رد شدم

راستینه در خصوص مشکلات خبرنگاران و شکایت از آنها گفت: هیچگاه به هیچ خبرنگاری متعرض نشدم و همواره از کنار اخبار کذب و تخریب‌کننده به‌راحتی رد شدم، بهترین ناظران مردم هستند و ما به شناخت مردم احترام می‌گذاریم.

وی با اذعان بر اینکه جابجایی دولت‌ها به معنای تغییر همه مدیران نیست، چراکه مدیران قوی می‌توانند ابقاء شوند بیان داشت: نمایندگان مجلس طبق قانون اساسی می‌توانند به‌عنوان نماینده مردم بر انتصابات نظارت داشته باشند اما نظر خود را تحمیل نمی‌کنند، ما موظف به نظارت بر این انتصابات هستیم.

کد خبر 6257851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha