حزب‌الله لبنان پهپاد صهیونیستی هرمس ۴۵۰ را ساقط کرد

حزب‌الله لبنان پهپاد صهیونیستی هرمس ۴۵۰ را ساقط کرد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک پهپاد پیشرفته رژیم صهیونیستی را ساقط کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های جنگی مقاومت، حزب الله لبنان در بیانیه شماره ۹ امروز خود اعلام کرد که یگان‌های دفاع هوایی حزب الله، نیمه شب گذشته و در ساعت ۱۲:۳۰ بامداد سه شنبه یک پهپاد اسرائیلی از نوع هرمس ۴۵۰ را سرنگون کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است که این عملیات در حمایت از ملت قهرمان فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آنها و دفاع از لبنان و ملت آن انجام می‌شود.

حزب‌الله لبنان از نیمه شب گذشته تاکنون ۸ بیانیه را در تشریح عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی صادر کرده بود.

در بیانیه اول حزب‌الله به این منظور آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۲۳:۴۵ دوشنبه‌شب محل تجمع نظامیان صهیونیست در مرکز نظامی البغدادی را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

حزب‌الله در بیانیه دوم امروز خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱ بامداد امروز سه‌شنبه ۱۵ اکتبر، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در مرکز نظامی المرج موشک‌باران کردند.

بر اساس بیانیه سوم حزب‌الله رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز سه‌شنبه محل تجمع نظامیان صهیونیست در خله ورده را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

در چهارمین بیانیه حزب‌الله آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱ بامداد امروز سه‌شنبه محل تجمع نظامیان صهیونیست در منطقه السدانه و برکه النقار در مزارع اشغالی شبعا را با مجموعه‌ای از موشک‌ها هدف قرار دادند.

حزب‌الله در پنجمین بیانیه امروز خود هم اعلام کرد که محل تجمع نظامیان صهیونیست در مرکز نظامی المرج را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

در ششمین بیانیه حزب‌الله آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۶ صبح امروز سه‌شنبه شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را موشک‌باران کردند.

حزب‌الله در بیانیه هفتم امروز خود اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن، در حالی که یک گروه پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای نفوذ به اطراف شهر رب ثلاثین از ناحیه شرقی بودند، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۶:۲۰ صبح امروز سه‌شنبه با مسلسل و موشک، نیروهای اشغالگر را هدف قرار دادند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

در هشتمین بیانیه حزب‌الله هم آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۶:۲۵ امروز تحرکات نظامیان صهیونیست در اطراف مرکز نظامی المرج را ناکام گذاشته آنها را موشک‌باران کردند.

کد خبر 6257884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha