۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی خبر داد؛

ابلاغ ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به خراسان جنوبی

ابلاغ ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به خراسان جنوبی

بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به خراسان جنوبی ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مهدی جعفری در خصوص آخرین وضعیت پرداخت منابع اجزا ۳ و ۴ بند ب تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: از محل اجزا ۳ و ۴ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: سهمیه ابلاغی به استان از محل جز ۴ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ به استان مبلغ ۹ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال است.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار و ۵۳۵ طرح به مبلغ ۴ هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال در استان مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد ۶۷۳ طرح به مبلغ ۷۴۹ میلیارد ریال تاکنون پرداخت شده است.

جعفری با تأکید بر اینکه سهمیه استان از محل جز ۳ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ هم مبلغ ۱۲ هزار و ۹۰۳ میلیارد ریال است، متذکر شد: در این راستا تاکنون هزار و ۷۲۵ طرح با بیش از ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به ماهیت تسهیلات قرض الحسنه که در راستای حمایت از ایجاد مشاغل خرد و خانگی است به کلیه دستگاه‌ها و بانک‌های عامل تأکید شده، جذب اعتبارات مرتبط را با جدیت تمام پیگیری نمایند.

شایان ذکر است: در این جلسه مشکلات و موانع جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و بانک‌های و مؤسسات عامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استان نیز چالش‌های پیش رو در خصوص جذب تسهیلات مذکور را اعلام کرد.

کد خبر 6257982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha