۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۲

مدیرکل هواشناسی اردبیل مطرح کرد؛

پیش‌بینی جو ناپایدار تا اواخر هفته آینده برای اردبیل

پیش‌بینی جو ناپایدار تا اواخر هفته آینده برای اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از اواخر وقت روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی جوی ناپایدار تا اواخر هفته آینده برای اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و در ساعات شبانه و اوایل صبح به صورت رخداد مه و با احتمال بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز پنجشنبه با حاکمیت جریانات جنوبی، پدیده غالب وزش باد جنوبی گاهی تند تا شدید به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهد بود که موجب افزایش نسبی دمای هوا می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه رخداد گردوخاک موقتی به ویژه در مناطق مرکزی برای روزهای پنج شنبه و جمعه دور از انتظار نیست، ادامه داد: از اواخر وقت روز پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان، جوی ناپایدار تا اواخر هفته آینده انتظار می‌رود.

کوهی توجه به توصیه‌های هشدار سطح زرد شماره ۱۸ هواشناسی را تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ضمن افزایش ابر، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6258023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha