۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج:

انتزاع فردیس از کرج با رویکرد تعامل و عدالت حل می‌شود

انتزاع فردیس از کرج با رویکرد تعامل و عدالت حل می‌شود

کرج- رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتزاع فردیس از کلانشهر کرج با تعامل و عدالت محوری و تاکید رئیس شورای شهر حل و فصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدیان ظهر سه شنبه در حاشیه کارگروه انتزاع فردیس از کرج گفت: اولین نشست اعضای شورای شهر کرج و فردیس در پنجم مهر سال جاری در راستای بررسی و تعیین تکلیف اراضی و صیانت از حقوق کرج و فردیس برگزار شد و سپس در هشتم مهر ماه در جلسه کمیسیون تلفیق تفاهم نامه مورد بحث و اعلام نظر اعضای شورای شهر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۶ موضوع انتزاع دو شهر فردیس و کرج مطرح است، عنوان کرد: در کمیسیون مذکور مقرر شد سوالات و ابهامات انتزاع با تشکیل کارگروهی با عضویت چهار نفر از اعضای شورای شهر جهت بررسی اسناد بین کرج و فردیس تشکیل و نتایج بررسی به صورت مکتوب به کمیسیون تلفیق ارائه شود.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با توجه به تاکید رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون تلفیق علیرغم اینکه شورای شهر کرج مشغول بررسی تفریق بودجه ۱۴۰۲ طبق قانون است، به صورت فشرده چندین جلسه کارگروه تشکیل و مفاد تفاهم نامه انتزاع بررسی شد.

اسدیان با اشاره به تداخل املاک و مستغلات این شهر در تقسیمات بیان کرد: در بررسی موضوع انتزاع فردیس حدود ۸۰۰ صفحه اسناد به همت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرج جمع آوری و تمامی آنها دسته بندی شده و مورد مطالعه قرار گرفته که جمع آوری اسناد به این دامنه نیز یکی از کارهایی است که تاکنون انجام نشده بود.

وی گفت: انتزاع فردیس از کرج در اولویت شورای شهر کرج قرار گرفته و با رویکرد تعامل و عدالت حل و با همراهی و تعامل دوسویه بین شهرداری فردیس و کرج مشکلات موجود بر سر راه انتزاع رفع می‌شود که این نشان از اراده شورا برای حل موضوع دارد.

کد خبر 6258067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha