۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۸

استاندار همدان مطرح کرد؛

اولتیماتوم‌ استانداربرای تعیین تکلیف موقوفه‌های کبودرآهنگ ولالجین

اولتیماتوم‌ استانداربرای تعیین تکلیف موقوفه‌های کبودرآهنگ ولالجین

همدان ـ استاندار همدان گفت: وضعیت زمین‌های موقوفه شهرهای کبودرآهنگ و لالجین ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی در جلسه بررسی زمین‌های موقوفه کبودرآهنگ و لالجین، اظهار کرد:

کارگروهی به ریاست معاونت عمرانی استانداری و با حضور مدیران ادارات مرتبط و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برای تصمیم‌گیری نهایی در خصوص زمین‌های موقوفه شهرهای کبودرآهنگ و لالجین تشکیل شود و ظرف مدت یک هفته موضوع را به صورت نهایی تعیین تکلیف کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وقف یکی از راه‌های تقویت سرمایه اجتماعی است و باید به گونه‌ای مدیریت شود که در جهت رضایتمندی مردم و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها باشد، گفت: سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با وقف باید دقیق‌تر و سریع‌تر عمل کنند تا رضایت مردم منطقه جلب شود.

وی افزود: وقف باید به عنوان یکی از ابزارهای پیشرفت و توسعه کشور مورد استفاده قرار گیرد و مدیریت درست وقف می‌تواند منجر به بهبود زیرساخت‌های آموزشی، اجتماعی و اقتصادی شود.

استاندار همدان تاکید کرد: تمام فعالیت‌های مربوط به وقف باید در چارچوب اصول و قواعد شرعی و دینی و قوانین جاری کشور انجام شود.

ملانوری‌شمسی در ادامه تصریح کرد: کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید منابع را در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف صیانت کنند و با سرعت بیشتری به مشکلات رسیدگی شود تا از هدررفت منابع نیز جلوگیری گردد.

گفتنی است در این جلسه نماینده مردم شریف بهار و کبودآهنگ در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرهای کبودرآهنگ و لالجین ضمن تقدیر از همراهی استاندار همدان برای پیگیری حل مشکلات زمین‌های موقوفه، این اقدام را باعث رضایتمندی مردم عنوان کردند.

همچنین در این جلسه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و فرمانداران شهرستان‌های کبودرآهنگ و بهار نیز گزارشی از وضعیت فعلی و روند رسیدگی به موضوع زمین‌های موقوفه کبودرآهنگ و لالجین طی سالهای گذشته ارائه کردند.

کد خبر 6258176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha