۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۶

ضرورت مدیریت بحران در مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات

ضرورت مدیریت بحران در مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با تأکید بر ضرورت مدیریت بحران در مناطق دوازده‌گانه گفت: مناطق در تمامی شرایط باید در زمینه مدیریت بحران عملکرد مطلوبی را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، علی احمدی‌پور در آئین تکریم و معارفه معاون مدیرعامل این شرکت که در ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد، با تشکر و قدردانی از خدمات و زحمات هادی شیخ‌مقدس، معاون پیشین این شرکت بیان کرد: سلمان خزایی از مدیران مجرب و متخصصی است که در همه عرصه‌ها، کارنامه قابل قبولی از خود به‌جای گذاشته است، از این رو امیدوارم در کنار مجموعه صنعت انتقال نفت و با همکاری کارکنان متخصص و پیگیر شرکت هم‌افزایی لازم ایجاد شود.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت بحران در مناطق دوازده‌گانه افزود: لازم است مناطق دوازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در زمینه مدیریت بحران عملکرد مطلوبی ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تأکید کرد: باید هم‌افزایی در زمینه تمرکز بر تخصص و توجه به منابع انسانی سرلوحه کار قرار گیرد.

اخلاق‌مداری و تخصص‌گرایی، رویکرد اصلی در اجرای امور

سلمان خزایی، معاون جدید شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نیز با اشاره به اهمیت ساختار، ماهیت و وظایف وزارت نفت تأکید کرد: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین حلقه‌ها در زنجیره تأمین سوخت در سراسر کشور به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به نقش مهمی که این شرکت در تأمین و انتقال سوخت در کشور دارد، افزود: یکی از دغدغه‌های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران کمبود منابع مالی است که تلاش می‌شود با استفاده از تجربه‌های به‌دست‌آمده، به‌نحو مطلوبی مدیریت شود.

معاون مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران یادآور شد: لزوم توجه به اخلاق‌مداری، تخصص، مهارت و پیگیری در به نتیجه رساندن امور، رویکرد قطعی این شرکت در انجام وظایف است.

با صدور حکمی از سوی علی احمدی‌پور، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، سلمان خزایی به‌عنوان معاون مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

کد خبر 6258218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha