۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۸

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز:

۲۵۸ فقره پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی در البرز صادر شد

۲۵۸ فقره پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی در البرز صادر شد

کرج- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از صدور پروانه بهره برداری برای ۲۵۸ واحد صنعتی و ۲۰۱ جواز تاسیس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد انصاری از صدور پروانه بهره برداری برای ۲۵۸ واحد صنعتی و ۲۰۱ جواز تأسیس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: حجم سرمایه گذاری انجام شده در این واحدهای صنعتی بالغ بر ۱۳ هزار و ۷۰۶ میلیارد تومان بوده و به صورت مستقیم برای بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۶ نفر اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در شاخص اشتغالزایی پروانه‌های صادره، استان البرز رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، مطرح کرد: در مجموع ۲۵۸ پروانه بهره برداری صادر شده و استان البرز در تعداد پروانه‌های صادره رتبه پنجم و در سرمایه گذاری انجام شده جایگاه پنجم کشوری را از آن خود کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: علیرغم برخی فشارهای تحمیلی خارجی به حوزه تولید کشور، باید اذعان کرد که هنوز بسیاری از صنعتگران با چشم امید به آینده، بسیار پرتلاش‌تر از پیش گام بر می‌دارند و به دنبال حفظ و توسعه شرایط کاری و تولیدی خود هستند.

انصاری بیان کرد: در همین چارچوب و طی این مدت ۲۰۱ فقره جواز تأسیس برای طرح‌های مختلف صنعتی استان صادر شده که میزان سرمایه گذاری قابل پیش بینی برای اجرای این مجوزهای صنعتی در البرز، بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

وی ظرفیت اشتغالزایی جوازهای تأسیس استان البرز در ۶ ماهه اول سال جاری را ۹ هزار و ۲۰۰ نفر دانست و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در طول یک سال گذشته، تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در اولویت این اداره کل است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز ادامه داد: تعدادی از این واحدها با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار البرز و سایر مقامات ارشد کشوری مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفتند.

کد خبر 6258229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha