۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶

استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

انتقاد از همکاری کم بانک‌های خصوصی با کارگروه تسهیل

انتقاد از همکاری کم بانک‌های خصوصی با کارگروه تسهیل

تبریز-استاندار آذربایجان شرقی از همکاری کم بانک‌های خصوصی با کارگروه تسهیل انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام سرمست روز سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی، اظهار کرد: با وجود اینکه نماینده عالی دولت در استان هستم، اما اگر اختلافی بین دولت و بخش خصوصی ایجاد شود، طرف بخش خصوصی خواهم بود.

استاندار آذربایجان شرقی بر حضور میدانی مدیران در واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: برای اینکه مشکلات واحدهای تولیدی را درک کنیم باید مدیریت به صورت میدانی بوده و کارگروه تسهیل در کف میدان حضور داشته باشد تا مشکلات را کاملاً درک کند.

وی تاکید کرد: نباید پیش پای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ایجاد مانع کنیم و اصل بر رفع موانع تولید باشد و اگر می‌خواهیم در مورد اموال، دارایی و حقوق کسانی تصمیم‌گیری کنیم، در حضور خودشان باشد.

سرمست از همکاری کم بانک‌های خصوصی با کارگروه تسهیل انتقاد کرد و گفت: شورای هماهنگی بانک‌های استان از عملکرد بانک‌ها و همکاری آنها با این کارگروه یک گزارش ارزیابی ارائه کند.

وی با تاکید بر اینکه وجود شهرک سرمایه‌گذاری خارجی یک امتیاز ویژه برای آذربایجان شرقی است، گفت: این شهرک که اولین شهرک سرمایه‌گذاری کشور است، باید دارای یک سری مشوق‌ها و وجه تمایز برای سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی باشد تا بتوانیم سرمایه‌گذاران را جذب کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز گفت: این همایش باید خروجی‌محور باشد و به نشست و برخاست منتهی نشود و همچنین قبل از اجرا، تمام فرایندهای لازم برای سرمایه‌گذاری در استان انجام شده باشد.

کد خبر 6258261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha