۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۵

غروب امروز؛

اجلاسیه بزرگ ۱۷۰۰ شهید شاهرودی آغاز به‌کار کرد

اجلاسیه بزرگ ۱۷۰۰ شهید شاهرودی آغاز به‌کار کرد

شاهرود- اجلاسیه بزرگ یک هزار و ۷۰۰ شهید شهرستان شاهرود به صورت رسمی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با غروب سه شنبه آئین گشایش رسمی اجلاسیه بزرگ سرداران و یک هزار و ۷۰۰ شهید شهرستان شاهرود با حضور آحاد مردم علاقمند به فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و اقشار مختلف مردم قدرشناس در گلزار شهدا برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شاهرود، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندهان نیروهای مسلح، جمعی از روایتگران و رزمندگان سال‌های فخر و افتخار و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و فرهنگی و … نیز حضور داشتند.

نمایشگاه اسوه با ۸۰ غرفه در بخش‌های مختلف شامل آخرین دستاوردهای شهرستان شاهرود در زمینه‌های امنیتی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و.... نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه رسمی اجلاسیه یک هزار و ۷۰۰ شهید گشایش یافت.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور مردم شهید پرور شهرستان شاهرود از جمله برنامه‌های محوری افتتاحیه اجلاسیه بزرگ شهدای شاهرود بود.

این اجلاسیه سه روزه در گلزار شهدای شهرستان شاهرود تا محل مصلای پیامبر اعظم (ص) برگزار و هر شب برنامه‌های فرهنگی، هنری، تبیینی، روایتگری، رزمایش، مسابقات ورزشی و فرهنگی و … در آن جریان خواهد داشت و عموم مردم می‌توانند از بخش‌های مختلف آن بازدید کنند.

برای اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان شاهرود همچنین سخنرانان و مداحان و روایتگران برجسته کشوری نیز دعوت شده‌اند که به فراخور ایام برگزاری اجلاسیه اجرای برنامه خواهند کرد همچنین هنرمندان شهرستان شاهرود نیز در این اجلاسیه همکاری دارند.

همایش پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس نیز به عنوان پیش برنامه اجلاسیه شهدای شاهرود امروز صبح با حضور گسترده ایثارگران و رزمندگان سال‌های دفاع مقدس شهرستان شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص) شاهرود برگزار شد.

این اجلاسیه هر شب از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان علاقمندان و مردم شهرستان شاهرود و همچنین استان سمنان است.

کد خبر 6258300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha