۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۴

نماینده ولی فقیه در مازندران:

رهبری حکیم و مردم وفادار عامل تعالی جامعه است

رهبری حکیم و مردم وفادار عامل تعالی جامعه است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران رهبری حکیم و بیدار و مردم وفادار و شایسته را دو عامل تعالی جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه سه‌شنبه در بیست و نهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست (بخش چهاردانگه شهرستان ساری) و دومین یادواره شهدای روستا و شهدای خدمت، اظهار کرد: همه جامعه‌شناسان و بزرگان و از جمله سردار شهید سلیمانی بر این تاکید داشتند که اگر یک جامعه رهبری حکیم و بیدار و مردمی شایسته و وفادار داشته باشد این جامعه به سوی سعادت و تعالی حرکت می‌کند، عقل هم همین را می‌گوید.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: در دوران امام علی (ع) مردم کوفه وفادار نبودند و آن لکه ننگ برای همیشه در طول تاریخ باقی ماند، امیر خوب بود اما مردم شایسته‌ای نداشت، امیری بهتر از حضرت علی (ع) در کره زمین نبود.

نماینده ولی فقیه در مازندران از معاویه با عنوان شیطانی کثیف یاد کرد و گفت: او اصلاً با حضرت علی (ع) قابل قیاس نبود، مردم بیدار، هوشیار و پایدار نبوده و فریب خوردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه قرآن، تاکید کرد: هم باید مولایی خوب و هم مردمی وفادار داشته باشیم، خداوند این نعمت را به ما داده است، نامه‌ای از دختر شهید سلیمانی اخیراً در فضای مجازی نقل شده که به تاکید پدرش عامل پیشرفت هر جامعه رهبر و مردم خوب دانسته که خدا این نعمات را به ما داده است.

این مسئول همچنین عنوان کرد: دشمنان اعتراف دارند که حضرت امام خامنه‌ای رهبر ما بهترین ودر پاکی، تقوا، زندگی زاهدانه، علم و …در اوج هستند و اگر کوتاهی کرده و حرفش را گوش نکنیم روز قیامت هیچ جوابی نداریم.

وی تاکید کرد: هم مردم حجت و هم امام و رهبر حجتی برای شما هستند، از این رو دولتمردان و مسئولان اگر کم‌کاری و تعلل کنند هیچ حرفی در آن دنیا نخواهند داشت.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: برخی‌ها نگاهشان به مردم نیست بلکه به خارج است‌و بعضی‌ها بدتر نگاهشان به دشمنانی همچون انگلیس، آمریکا، فرانسه و آلمان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین خاطرنشان کرد: قطعاً برای تأخیر ۲۸ ساله در ساخت پل روستای اروست که دستور ساخت و مصوبه‌اش را رهبری صادر کردند در روز قیامت مواخذه خواهند شد.

کد خبر 6258348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha