۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۶

وزیر خارجه ترکیه خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد

وزیر خارجه ترکیه خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شد

وزیر امور خارجه ترکیه امروز تأکید کرد: سخن گفتن، دیپلماسی و سیاست بین‌الملل بس است؛ اسرائیل باید تحریم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز سه شنبه در سخنانی از جامعه بین‌المللی خواست تا از هرگونه حمایت از درگیری‌ها در منطقه خودداری کنند.

وزیر امور خارجه ترکیه گفت: سخن گفتن، دیپلماسی و سیاست بین‌الملل بس است. باید تحریم [اسرائیل] را آغاز کنیم. اسرائیل باید تحریم شود.

«هاکان فیدان» اضافه کرد که اشغالگران قدس تا این‌جا به درخواست‌ها برای توقف جنگ در غزه پاسخ نداده‌اند.

وی افزود: جامعه جهانی اکنون باید به اقدامات قانونی متوسل شود. اسرائیل تاکنون هیچ بهایی چه از نظر اقتصادی و چه از نظر سیاسی و یا نظامی برای اقداماتش در غزه پرداخت نکرده است و تنها راه تغییر در این مساله این است که دنیا پشتیبانی خود را متوقف کند. اگر این کار را نکنیم، اسرائیل به نسل‌کشی و کشتار در غزه ادامه می‌دهد.

کد خبر 6258408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      حکامی‌چون‌اردوغان‌شریک‌کلیدی‌درزمیته‌تامین‌سوخت‌وفولادو بسیاری‌دیگرازنیازهای‌رژیم‌صهیونیستی‌هستند‌وبرای‌اینکه‌‌نزدمردم محبوبیت‌داشته‌باشنددست‌به‌دروغ‌پردازی‌میزنند‌‌وخودراحامی‌ فلسطین‌ولبنان‌معرفی‌میکننداردوغان‌شریک‌نتانیاهوی‌جنایتکار است
    • یک ایرانی ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      بیشرفهای نژادپرست از زمان شروع جنگ روابط اقتصادی ترکیه با اسراییل صدبرابرشده تمام کالاهای این رژيم ازطریق مدیترانه و از کشور شما به رژيم صهيونيستي می‌رسد آنوقت زدن این حرفها از طرف شما واقعا شرم آوره انشاالله خدا جوابتان را خواهد داد که از خون مردمان بیگناه برای خوداقتصاد میسازید