حملات موشکی سنگین حزب‌الله به «صفد» و «جولان» اشغالی

حملات موشکی سنگین حزب‌الله به «صفد» و «جولان» اشغالی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که «صفد» و «جولان» اشغالی را به شدت موشک‌باران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۸ شامگاه امروز به وقت محلی استحکامات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «دیشون» را هدف حمله موشکی قرار داده است.

علاوه بر این اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت‌های ۷ و ۸ شامگاه روز سه‌شنبه پانزدهم اکتبر ۲۰۲۴ به وقت محلی استحکامات توپخانه‌ای الزاعوره در جولان اشغالی را موشک‌باران کرده‌اند.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در واکنش به حملات وحشیانه «اسرائیل» به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷ شامگاه روز سه‌شنبه پانزدهم اکتبر ۲۰۲۴ پادگان نفتالی در اطراف صفد را با شمار زیادی موشک هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از حمله موشکی رزمندگان مقاومت اسلامی به شهرک صهیونیست‌نشین «صفد» خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در مناطق اشغالی «شلومی»، «بتست» و «راس الناقوره» در الجلیل غربی خبر دادند.

کد خبر 6258412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha