۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۰

هادی طباطبایی:

نوسان تیم ملی نگران کننده است/ می توانستیم بیشتر به قطر گل بزنیم

نوسان تیم ملی نگران کننده است/ می توانستیم بیشتر به قطر گل بزنیم

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد که نوسان زیادی که در بازی تیم ملی وجود دارد نگرانی هایی را برای دیدارهای آینده ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طباطبایی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد پیروزی این تیم برابر قطر گفت: وضعیت تیم ملی سینوسی و نگران کننده است. چطور می‌شود که ما در نیمه دوم اینقدر خوب بازی می‌کنیم اما در نیمه اول وضعیت نامناسبی داشتیم.

وی در مورد این که چرا تیم ملی در نیمه دوم متحول شد گفت: بعد از این که قطر گل دوم را دریافت کرد بی محابا جلو کشید و همین امر فرصت را برای ملی پوشان کشورمان فراهم کرد که در ضد حملات موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنند.

طباطبایی ادامه داد: ملی پوشان کشورمان در ادامه موقعیت‌های زیادی داشتند که اگر می‌توانستند از آنها استفاده کنند قطعاً با تعداد گل‌های بیشتری حریف را شکست می‌دادند.

هادی طباطبایی در پایان گفت: با این که پیروزی خوبی را به دست آوردیم اما باید نگران تیم ملی باشیم چرا که ظرفیت و پتانسیل فوتبال ایران بیشتر از این است که بخواهیم مثل نیمه اول بازی کنیم.

کد خبر 6258413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناصر EC ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
      1 0
      با سلام آقای پیشکسوت فوتبال،کشور های مختلف دنیا از جمله کشورهای جنوبی خلیج فارس، سرمایه گذاری وسیعی در ورزش و بخصوص فوتبال دارند، شما نمی توانید نگاه شصت سال قبل را به اینها داشته باشید، الان در اینجا)آمریکای جنوبی، تیم ملی برزیل در بدترین شرایط قرار داره .