۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۲

در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری؛

بانوان البرزی به کمک رزمندگان جبهه مقاومت شتافتند

بانوان البرزی به کمک رزمندگان جبهه مقاومت شتافتند

کرج- مسئول بانوان جبهه فرهنگی استان البرز گفت: ما بانوان البرزی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد عرصه کمک به رزمندگان جبهه مقاومت شده ایم و اقدامات مختلفی را در این راستا انجام می‌دهیم.

نجمه فرزانه در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: حدود هفت سال است که کانون فرهنگی غدیر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد و تاکنون فعالیت‌های مختلفی در آن انجام شده که از جمله آنها می‌توان به امور فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: حدود پنج سال است که این مجموعه به ستاد بانوان جبهه فرهنگی انقلاب خاتم الاوصیا تبدیل شده و فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد؛ آخرین و مهمترین فعالیتی که در حال حاضر انجام می‌دهیم، حرکتی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است.

فرزانه مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام صادره خود در تاریخ هفتم مهر ماه ۱۴۰۳ در مورد حمله اسرائیل به لبنان فرمانی را صادر کردند که بر همه مسلمانان فرض است ک با امکانات خود برای یاری حزب الله و مردم لبنان و نابود کردن رژیم خبیث، سفاک و جنایتکار اسرائیل اقدام کنند.

مسئول بانوان جبهه فرهنگی استان البرز افزود: ما این فرمان را حکم جهاد برداشت کردیم و از آنجایی که این پیام همگانی بود، بانوان هم در این عرصه وارد شدیم و اقدام به انجام کارهای متفاوتی کردیم و در این راستا امروز سه شنبه سومین جلسه خیمه مقاومت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این سه شنبه هر هفته محفل شهدایی نیز با نام و یاد شهدا برگزار می‌شود، ادامه داد: این محفل امروز به یاد شهید نیلفروشان برپا شد. در حاشیه این برنامه اقداماتی از قبیل کمک رسانی به جبهه مقاومت نیز انجام شده و می‌شود.

فرزانه اظهار کرد: بانوان با استفاده از کلاف‌های نخ کاموایی اقدام به بافت کلاه، شال گردن و لباس گرم برای رزمندگان جبهه مقاومت می‌کنند. علاوه بر این پویش طلای زنان نیز در حال اجراست و تاکنون حدود ۲۰ قطعه طلا برای کمک به جبهه مقاومت از بانوان دریافت شده است.

مسئول بانوان جبهه فرهنگی استان البرز گفت: ویژه برنامه امروز پخت آش بود، بانوان مواد آن را فراهم و نسبت به پخت اقدام کردند و آش‌های طبخ شده در بین همین بانوانی که در این زمینه همکاری کردند به فروش رفت و هزینه آن برای کمک به جبهه مقاومت اهدا می‌شود.

بانوان البرزی به کمک رزمندگان جبهه مقاومت شتافتند

کد خبر 6258415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha