۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد؛

لزوم اهمیت جهاد تبیین و راه‌اندازی نهضت روشنگری در کشور

لزوم اهمیت جهاد تبیین و راه‌اندازی نهضت روشنگری در کشور

ارومیه- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: جهاد تبیین و راه‌اندازی نهضت روشنگری در برهه حساس کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است و هر کس به سهم خود باید در این زمینه گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام منصور امامی عصر سه شنبه در آئین تجلیل از خادمین فرهنگی و رونمایی از پوستر جشنواره تولید پاکست که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ارومیه برگزار شد،

وی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت جبهه مقاومت را تکیه بر قدرت لایزال الهی و ایمان به یدالله دانست و گفت: آنچه باعث شد که جبهه مقاومت با قدرت پیش برود قدرت معنویت است پس به اثرگذاری آن باید یقین حاصل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: استغاثه، توسل و توکل به قدرت خداوند متعال باعث می‌شود که نصرت و یاری ذات اقدس الهی را در همه شئون به وضوح شاهد شویم.

حجت‌الاسلام امامی یکی از مهم‌ترین تکالیف را در این برهه زمانی مواسات، همدلی و کمک مومنانه به جبهه مقاومت دانست و بیان کرد: با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فتوای جهاد ایشان، هر کسی با هر چه در توان دارد اعم از جهاد مالی، جانی و … باید در این زمینه وارد عمل شود.

وی ادامه داد: کارشناسان، تحلیل‌گران، هنرمندان، اصحاب رسانه و افراد صاحب‌نفوذ باید وارد گود شوند و با زبان گویا، بیان شیوا، اظهارات مستند و با ارائه مدرک و دلیل در راستای روشنگری گام بردارند از یک سو ابعاد مختلفی از جنایات رژیم صهیونیستی را برای ملت‌ها بیان کنند، از سوی دیگر عظمت جبهه مقاومت را برای مردم روشن کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید برای حکومت عدل جهانی خودمان را آماده کنیم، یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌ها در چنین شرایطی اهتمام برای شناختن جبهه حق از باطل بوده و باید در این راستا گام‌های بلند و اقدامات مؤثری را انجام داد.

کد خبر 6258419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha