۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۲

با افتتاح پروژه‌های در حال ساخت؛

۱۰ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود

۱۰ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود

خرم‌آباد - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: با افتتاح پروژه‌های در حال ساخت، ۱۰ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید والی‌زاده مرادی عصر امروز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و برنامه‌های این هفته در لرستان، اظهار داشت: هفت پروژه عمرانی را در این راستا آمده افتتاح داریم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون پنج پروژه ورزشی چمن مصنوعی را افتتاح کرده‌ایم، گفت: عمده پروژه‌ها در شهرستان‌های محروم استان ساخته شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در سال جاری ۵۱ پروژه ورزشی در استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها ۱۰ سانتی‌متر به فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

والی‌زاده مرادی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای ورزشی لرستان ۶۶ سانتی‌متر است، گفت: نرم کشوری دراین‌رابطه ۸۱ سانتی‌متر است.

وی از اخذ مجوز ۱۲ پروژه ورزشی دیگر از محل اعتبارات ملی و استانی برای لرستان خبر داد و گفت: همچنین مجوز ماده ۲۳، ۹ پروژه ورزشی استان نیز اخذ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، گفت: اعتبارات ملی ۲۰ زمین چمن مصنوعی در مناطق حاشیه‌نشین، روستایی، پرجمعیت و بخش‌ها نیز مصوب شده است.

والی‌زاده مرادی با بیان اینکه ورزش و جوانان استان ۵۰ میلیارد تومان برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد و میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال هزینه کرده است، گفت: ورزشگاه شهدای خرم‌آباد نیز به باشگاه خیبر برای آماده‌سازی واگذار شده است.

وی از کلنگ‌زنی مسیر دسترسی به ورزشگاه شهدای خرم‌آباد بااعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این مسیر از سوی سازمان همیاری و شهرداری‌ها ساخته می‌شود.

کد خبر 6258421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha