۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تاکید کرد؛

لزوم حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان و مقاومت اسلامی

لزوم حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان و مقاومت اسلامی

قروه-مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به فتوای جهاد مقام معظم رهبری، بر لزوم حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان و مقاومت اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی شامگاه سه شنبه در نشست هماهنگی اقدامات و برنامه‌های دهه فاطمیه در قروه با اشاره به فتوای جهاد مقام معظم رهبری، بر لزوم حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان و مقاومت اسلامی تأکید کرد.

وی با تأکید بر اهمیت جنگ شناختی و روایت صحیح از حوادث منطقه، بر لزوم تبیین مفهوم مقاومت و نقش‌آفرینی مردم در این زمینه تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیک فروشان، این ایام را فرصتی مناسب برای تبیین مفهوم مقاومت و الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) دانست.

حجت الاسلام رازیانی با بیان اینکه مردم باید درک کنند که در یک جنگ تمام‌عیار قرار داریم، بر ضرورت ایجاد یک آرایش جنگی در جبهه فرهنگی تأکید کرد.

وی همچنین به اهمیت وحدت و همدلی بین نیروهای انقلاب برای مقابله با دشمن اشاره و بر تولید محتواهای مناسب برای تبیین مفاهیم مقاومت و ارائه آن به اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، با اشاره به فتوای جهاد مقام معظم رهبری، بر لزوم حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان و مقاومت اسلامی تأکید کرد و از مردم خواست تا با مشارکت در پویش‌های حمایتی، از این جبهه پشتیبانی کنند.

وی همچنین بر اهمیت نقش بانوان در ترویج فرهنگ مقاومت و الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد.

کد خبر 6258444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha