۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۷

در مجمع خیران مدرسه ساز مطرح شد؛

سرانه پایین مدارس در خمینی شهر/۵۸ درصد مراکز آموزشی فرسوده است

سرانه پایین مدارس در خمینی شهر/۵۸ درصد مراکز آموزشی فرسوده است

اصفهان -نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت:سرانه مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان خمینی شهر پایین و تعداد مدارس تخریبی زیاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی شامگاه سه‌شنبه در جلسه مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه از ظرفیت مجمع خیران برای نهضت مدرسه سازی که در شهرستان شروع شده است باید استفاده کرد، گفت: سرانه آموزشی پایین است، میزان مدارس که باید تخریب و بازسازی شود نیز زیاد است.

وی افزود: در مورد ظرفیت مجمع خیران از حیث جذب اعتبارات خیران و هم از ظرفیت قانونی از حیث مولد سازی در این جلسه صحبت شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: از همه کسانی که می‌خواهند برای ساخت مدرسه و تجهیز آن بخصوص الکترونیکی کردن آن کمک کنند دعوت می‌کنم به دفتر این مجمع واقع در خیابان امام شمالی جنب مدرسه عماد سیادت مراجعه کنند.

همچنین حجت‌الاسلام سید حسین محمودآبادی امام جمعه خمینی شهر نیز در این جلسه اظهار کرد: مردم خمینی شهر توجه به ساخت مدرسه داشته باشند، ما کمبود فضای آموزشی داریم و چنانچه خیران پای کار بیایند و مدارس تجهیز شود کیفیت آموزشی مدارس بالا خواهد رفت.

همچنین حسن سلیمی فرماندار شهرستان خمینی شهر نیز در این جلسه اظهار کرد: از مردم خمینی شهر بدلیل ذکر خیرشان که همیشه زبانزد بوده است تشکر می‌کنم

وی افزود: حدود ۵۸ مدرسه فرسوده داریم که باید توسط همین مجمع بازسازی آن انجام شود و دعوت می‌کنم افراد دیگری هم به این جمع بپیوندند و کمک بدهند تا هر چه سریع‌تر مشکلات مدارس فرسوده را مرتفع کنیم.

کد خبر 6258482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha