۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۸:۵۳

سردار کمالی خبر داد؛

اعطای وام و اولویت استخدام در نیروهای مسلح برای سربازان حائز رتبه

اعطای وام و اولویت استخدام در نیروهای مسلح برای سربازان حائز رتبه

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اعطای وام و اولویت استخدام در نیروهای مسلح برای سربازان حائز رتبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در تشریح مرحله سازمانی دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار کرد: مسابقات سازمانی، سومین مرحله مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بوده که به صورت یکپارچه در سطح هر یک از سازمان‌های نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع با هماهنگی و نظارت دستگاه‌های همکار به صورت عملی و پروژه محور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله از هر رشته ۳ نفر حائز بالاترین امتیاز به تفکیک سازمان‌های نیروهای مسلح به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه روز گذشته هم از اختتامیه یکی از رشته‌ها بازدید داشتیم گفت: در روز گذشته ۲۴ مهرماه نیز اختتامیه مرحله سازمانی رشته آمادگی جسمانی آجا با شرکت نمایندگان نیروها و سازمان‌های تابعه آجا به میزبانی سازمان تربیت بدنی آجا برگزار و نفرات برتر انتخاب و مدال‌ها و هدایای نفرات برتر اهدا شد.

وی ادامه داد: مسابقات آمادگی جسمانی به منظور ارتقای منزلت سربازی، افزایش نشاط، شادابی و آمادگی جسمانی سربازان در کلیه سازمان‌های نیروهای مسلح از سطح شهرستان و یگان آغاز شد و سپس نفرات برتر در سطح استان با یکدیگر رقابت کردند و در ادامه نمایندگان آجا، سطح سازمانی را روز گذشته برگزار کردند و سایر رشته‌ها نیز در سازمان‌های نیروهای مسلح به مرور برگزار خواهد شد.

سردار کمالی با اشاره به خبری خوش برای کارکنان وظیفه ماهر شرکت کننده در این مسابقات بیان کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام خود اشتغالی، اولویت استخدام در نیروهای مسلح و جایزه نقدی از جمله هدایای نفرات برتر است.

وی ادامه داد: دومین دوره مسابقات مهارتی سربازان در ۲۰ رشته در ۴ سطح شهرستان، استان، سازمان و کشوری در کلیه نیروهای مسلح آغاز شده و در حال حاضر در مرحله سازمانی قرار داریم.

کد خبر 6258610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha