۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷

غزل شاکری صداپیشه «ژولیت و شاه» شد

غزل شاکری صداپیشه «ژولیت و شاه» شد

غزل شاکری، صداپیشه انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استودیو، غزل شاکری صداپیشه انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر شد. این انیمیشن سینمایی موزیکال در ژانر کمدی-رمانتیک تولید شده و به وقایع تاریخی شکل‌گیری تئاتر غربی در ایران می‌پردازد. آرمان رهگذر، تهیه‌کنندگی «ژولیت و شاه» را برعهده دارد.

حامد بهداد به عنوان خواننده و صداپیشه، نصرالله مدقالچی به عنوان صداپیشه، بهزاد عمرانی به عنوان خواننده و امید نعمتی به عنوان خواننده از دیگر هنرمندانی هستند که با انیمیشن «ژولیت و شاه» تاکنون همکاری داشته‌اند. بهنام جلیلیان، آهنگساز و میثم یوسفی ترانه‌سرای این انیمیشن هستند.

داستان «ژولیت و شاه» درباره جولی، بازیگر جوان و تازه‌کار تئاتر است که به دعوت ناصرالدین‌شاه برای بازی در نقش ژولیت به ایران می‌آید؛ اما نقشه شاه برای او چیزی فراتر از یک اجرای ساده است.

این انیمیشن سینمایی برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱ و سپس در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی ۲۰۲۲ به مخاطبان معرفی شد. همچنین «ژولیت و شاه» در بخش انتقال تجربه (Work in Progress) جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی ۲۰۲۳ حضور داشته است.

کد خبر 6258730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha