۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

نزاع دسته جمعی منجر به قتل شد

نزاع دسته جمعی منجر به قتل شد

زنجان- رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از قتل جوانی ۲۰ ساله در نزاع دسته جمعی خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد علی آدینه لو گفت: در پی یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان زنجان گزارش انتقال یک مضروب به بیمارستان آیت الله موسوی اعلام گردید و کارآگاهان پلیس برای بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: فرد مصدوم در بیمارستان فوت کرد و شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران قرار گرفت. این مقام انتظامی در این راستا به بازداشت چند نفر و انجام تحقیقات میدانی و بازجویی‌های تخصصی از آنها اشاره و تصریح کرد: در تحقیقات مأموران مشخص شد دو برادر نیز در این نزاع دسته جمعی حضور داشته‌اند و یکی از آنها که جراحت شدید داشته به محض حضور مأموران از محل متواری شده است.

آدینه لو عنوان کرد: حضور این فرد در بیمارستان جهت مداوا متصور بود و بالاخره این فرد حین مداوای جراحت خود در یکی از بیمارستان‌های زنجان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشوده و به قتل با چاقو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در رابطه با این قتل به دستگیری دو نفر دیگر اشاره و خاطر نشان کرد: با نظر مقام قضائی قاتل به همراه دو نفر دیگر که به جرم معاونت در قتل در صحنه حضور داشتند، روانه زندان شدند.

کد خبر 6258988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha