۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵

با حکم رهبر انقلاب؛

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان منصوب شد

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان منصوب شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام «سید مصطفی حسینی» را به امامت جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در این استان منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای سیدمصطفی حسینی را به امامت جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در استان منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجة‌الاسلام آقای سید مصطفی حسینی دامت افاضاته

با کناره‌گیری جناب حجة‌الاسلام آقای علی خاتمی دام‌توفیقه جناب عالی را که دارای شایستگی‌های لازم و سوابق مدیریتی و خدماتی بویژه در عرصه‌ی خدمات قرآنی می‌باشید به امامت جمعه‌ی شهر زنجان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می‌کنم. مردم عزیز زنجان که به ولایتمداری و محبت اهل بیت علیهم‌السلام شهره‌اند، در حوادث گوناگون دوران انقلاب و پس از آن تا امروز، با صداقت و شجاعت، راه روشن آن بزرگواران را پی گرفته‌اند. انتظار از جایگاه امامت جمعه آن منطقه که خاستگاه بزرگان علمی و دینی است، تلاش برای پرورش استعدادها و ارتقا فکری و علمی و عملی در عرصه‌ی دین و سیاست و شناخت‌ها و معنویت‌ها است. جوانان پاک‌نهاد را گرامی بدارید؛ با متن مردم از همه‌ی طبقات نشست و برخاست کنید؛ به تبلیغ عملی دین اهتمام بورزید؛ و محتوای خطبه‌ها و بیانات را به نصاب غنای لازم برسانید. توفیقات شما را از خداوند مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای
۲۵ مهر ۱۴۰۳

کد خبر 6259036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha