۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۷

محمدتقی میرزاجانی خبرداد؛

 مشهد اردهال و آران و بیدگل، میزبان جمعی از اساتید و فعالان قرآنی

 مشهد اردهال و آران و بیدگل، میزبان جمعی از اساتید و فعالان قرآنی

میرزاجانی گفت:جمعی از پیشکسوتان، اساتید، قاریان، حافظان، فعالان و مدیران قرآنی، تحت عنوان «کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت»،در آران و بیدگل و مشهد اردهال حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی میرزاجانی، معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن گفت: با برنامه ریزی انجام شده توسط شورای عالی قرآن و سازمان دارالقرآن الکریم و با همکاری آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) و آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، جمعی از پیشکسوتان، اساتید، قاریان، حافظان، فعالان و مدیران قرآنی، تحت عنوان «کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت»، طی سفری یک روزه، در آران و بیدگل و مشهد اردهال حضور پیدا خواهند کرد. این برنامه قرآنی، روز پنجشنبه ٣ آبان ماه از مبدأ تهران صورت می‌گیرد.

وی افزود: سال گذشته، مشابه این حرکت در شهر ساروق و حرم امام زادگان هفتاد و دو تن و همچنین شهر مقدس قم، با حضور جمع صد نفره اساتید و قاریان انجام شد که بازخوردهای مثبت زیادی داشت. لذا تصمیم گرفتیم این برنامه را مجدداً تکرار کنیم.

معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن ادامه داد: معتقد هستیم شکل گیری چنین اجتماعاتی، هم توفیقی برای زیارت و کسب نورانیت است و هم مجالی را برای ازدیاد محبت بین اهالی محترم قرآن فراهم می‌کند.به جز اینها، استان و شهر میزبان هم از فرصت و برکت حضور جمع کثیری از نخبگان قرآنی کشور بهره مند می‌شود.

میرزاجانی اذعان کرد: در این سفر، یک محفل قرآنی بعد از نماز ظهر و عصر در آستان مقدس امام زاده محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل و یک محفل باشکوه هم بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال اجرا خواهد شد.

وی در پایان، با اشاره به انتخاب اسم این کاروان (کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت)، گفت: نیت خود را در طراحی و اجرای این برنامه، برای پیروزی محور مقاومت و شادی ارواح مطهر شهدای این جبهه پرافتخار قرار داده ایم که امیدواریم مرضی خداوند متعال باشد.

کد خبر 6259038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha