۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۳

بادامچیان در گفتگو با مهر:

حالا همه فرهیختگان جهان به جنایت‌های اسرائیل اعتراض دارند

حالا همه فرهیختگان جهان به جنایت‌های اسرائیل اعتراض دارند

دبیرکل حزب موتلفه گفت: حالا همه فرهیختگان و دانشجویان جهان به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض دارند و در آمریکا نیز این اعتراض‌ها شکل گرفته و فکر می‌کنم پایان این شب سیاه یک سپیده ارزشمندی است.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، نقش احزاب در حمایت از جبهه مقاومت را به واسطه اینکه آنها از گروه‌های مردمی تشکیل شدند، مهم دانست و گفت: احزاب به معنی گروه‌های مردمی هستند که در صحنه‌های سیاسی اجتماعی و فرهنگی فعال‌اند، بنابراین احزاب از نظر همراه کردن توده‌های مردم برای دریافت تحلیل صحیح و حضور در صحنه‌های پشتیبانی می‌توانند نقشی مهم ایفا کنند.

وی افزود: احزاب ایران همچنین در کنشگری با سازمان‌های بین‌المللی می‌توانند فعال باشند و مانند حزب مؤتلفه اسلامی معاونت بین‌الملل داشته باشند. ما با کشورها و احزاب جبهه مقاومت ارتباط داریم همچنین با سازمان‌های جبهه مقاومت همکاری و همراهی داریم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه هفته آینده نشستی در رابطه با جبهه مقاومت در حزب موتلفه برگزار می‌شود، گفت: حزب مؤتلفه با همه احزاب جبهه مقاومت همکاری دارد. به طور کلی احزاب می‌توانند نقش مؤثر و فعالی را در تقویت جبهه مقاومت ایفا کنند.

بادامچیان سفر مسئولین کشورمان به لبنان و کشورهای منطقه را حائز اهمیت دانست و افزود: مواضع پزشکیان، دفاع قاطعانه از فلسطین مردم مظلوم غزه بوده است؛ این نکته مهمی است و حاضر بودن ایران در صحنه را نشان می‌دهد. از طرف دیگر سفر وزیر امور خارجه و رئیس مجلس به لبنان که با شجاعت انجام شد، حضور قدرتمند و بسیار ارزشمندی بود.

وی همچنین بیان کرد: آرامش قالیباف در ضاحیه لبنان که همه با نگرانی آسمان را نگاه می‌کردند و او آرامش داشت؛ من را یاد مقام معظم رهبری در سال ۶۰ انداخت که صدام تهدید به حمله در نماز جمعه کرده بود و چندین بمباران داشتند؛ چندین انفجار هم توسط منافقین در نماز جمعه رخ داد. مرحوم مرتضایی‌فر در همان نماز بلافاصله پس از انفجارها شعارها را آغاز کرد و حضرت آقا خطبه‌های نماز جمعه را قرائت کردند؛ پس از آن هم نماز عصر را خواندند و مردم ایستادند. «نمازجمعه نصر» نیز با امامت رهبر انقلاب با ایستادگی برگزار شد و این نشان می‌دهد ملت‌های مسلمان بیدار هستند.

آمریکا نمی‌تواند بفهمد لبیک یا حسین یعنی چه!

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی به سخنی از امام راحل اشاره کرد و گفت: به فرموده امام ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد. از رهبری تا مردم از شهادت نه تنها نمی‌ترسند بلکه به گفته شهید بهشتی که خطاب به سفیر انگلیس گفته بود شهادت معشوق ما است، هیچ دیده‌ای که عاشقی را از معشوقش بترسانند؟ و تو نمی‌توانی بفهمی این حرف‌ها چه معنایی دارد؛ اگر می‌فهمیدی، ما را به مرگ تهدید نمی‌کردی، همینطور شهید سید حسن نصرالله گفت: آمریکا نمی‌تواند بفهمد لبیک یا حسین یعنی چه!

بادامچیان تصریح کرد: شهادت و فرهنگ عاشورایی بسیار مسئله مهمی است که در مسئولین ما اثر دارد و بازتاب ویژه‌ای در دنیا دارد. و به نظر من اسرائیل به پایان رسیده است و این فقط حرف من نیست؛ هفته گذشته روزنامه هاآرتص هم نوشته بود ما به پایان رسیدیم و هیچ راهی نداریم اگر بخواهیم بمانیم باید ۲ دولت را قبول کنیم و سهم فلسطینیان را از سرزمینشان بدهیم تا بتوانیم اینجا زندگی کنیم.

وی با یادآوری اینکه نسل جدید صهیونیست‌ها هیچ اعتقادی به ارض موعود ندارند، گفت: من می‌دانم هم اکنون در اسرائیل جهنمی برپا است چرا که نسل جدید می‌خواهد زندگی کند و هیچ اعتقادی به ارض موعود ندارد و می‌گویند این چه زندگی است که رژیم صهیونیستی برای آنها فراهم کرده، آنها ۵۰ هزار نفر انسان را کشته‌اند مگر می‌توانند دیگر در آن منطقه بمانند.

حالا همه فرهیختگان جهان به جنایت‌های اسرائیل اعتراض دارند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به حمایت‌هایی که از رژیم صهیونیستی توسط آمریکا و اروپا صورت می‌گیرد، بیان کرد: تا زمانی که آمریکا و کشورهای همدستان در اروپا احساس می‌کنند اسلام در منطقه قدرت می‌گیرد و پیش می‌آید و هیچ راهی برای مقابله با فلسطینیان در تشکیل حکومت اسلامی ندارند، همچنان جنایت‌های رژیم صهیونیستی ادامه دارد. حالا همه فرهیختگان و دانشجویان جهان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعتراض دارند و در خود آمریکا نیز این اعتراض‌ها شکل گرفته من فکر می‌کنم پایان این شب سیاه یک سپیده ارزشمندی است و ما همه مدیون شهدا و افراد مقاوم هستیم که در این مسیر کار کرده‌اند.

کد خبر 6259098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha