۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۷

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان:

کرمان می‌تواند یکی از قطب های گردشگری سلامت کشور باشد

کرمان می‌تواند یکی از قطب های گردشگری سلامت کشور باشد

کرمان_رئیس اتاق بازرگانی صنایع ومعادن وکشاورزی استان کرمان گفت: استان کرمان با وجود توانمندی‌های بسیار می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری سلامت کشور باشد و گردشگران خارجی بسیاری جذب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی طبیب زاده، پیش از ظهر چهارشنبه در نشست تدوین برنامه راهبردی برای توسعه گردشگری سلامت استان کرمان گفت: توانمندی‌های بسیار استان کرمان همچون وجود پزشکان توانمند و فوق تخصص، امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها، مطالعات و پژوهش‌های علمی بسیار و سایر مزیت‌ها برای جذب گردشگر سلامت به خوبی معرفی نشده است.

وی افزود: برقراری پرواز کرمان- دبی دغدغه‌های حضور گردشگر سلامت در استان کرمان را تا حدود بسیاری برطرف کرده و باید معرفی ظرفیت‌های پزشکی و سلامت این استان به آنها معرفی شود.

رئیس اتاق کرمان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود شرکت مدیریت توسعه گردشگری سلامت تشکیل شود تا بتواند ارائه تمامی خدمات شامل پزشکی، اقامت، حمل و نقل، ترجمه و همراهی، گردشگری و تفریح و پشتیبانی‌های پس از درمان را مدیریت کند و پزشکان و بیمارستان‌ها به جز پذیرش بیمار دغدغه دیگری نداشته باشند.

طبیب زاده، افزود: مدیر این شرکت باید سه ویژگی آشنا به موضوع گردشگری سلامت، صاحب کسب و کار و توانایی مدیریت داشته باشد و ذی نفعان و جامعه هدف را در این زمینه شناسایی و برای جذب گردشگر سلامت برنامه ریزی کند.

کد خبر 6259282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha