۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳

رزمایش کشتی‌های جنگی روسیه و چین+ فیلم

رزمایش کشتی‌های جنگی روسیه و چین+ فیلم

وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش آموزش امداد و نجات دریایی توسط ملوانان کشتی‌های جنگی روسیه و چین در دریای چین شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش آموزش امداد و نجات دریایی توسط ملوانان کشتی‌های جنگی روسیه و چین خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: کشتی‌های جنگی نیروهای دریایی روسیه و چین رزمایش آموزش امداد و نجات دریایی را در دریای چین شرقی برگزار کردند.

بیانیه مسکو اضافه می‌کند: در حال حاضر یگان مشترکی متشکل از کشتی‌های روسیه و چین به گشت زنی در منطقه آسیا و اقیانوسیه ادامه می‌دهد.

سرویس مطبوعاتی ناوگان روسیه در اقیانوس آرام اوایل مهر ماه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمایش دریایی مشترک چین و روسیه با عنوان «تعامل -۲۰۲۴» امروز شنبه در دریای ژاپن آغاز شده است.

در این بیانیه آمده است که «یک یگان مشترک از کشتی‌های جنگی ناوگان اقیانوس آرام (روسیه) و نیروی دریایی چین از ولادی وستوک به دریا رفتند تا رزمایش دریایی مشترک «بی‌بو / تعامل ۲۰۲۴» روسیه و چین را برگزار کنند.

کد خبر 6259303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha