درگیری تَن به تَن رزمندگان حزب‌الله با نظامیان متجاوز صهیونیست

درگیری تَن به تَن رزمندگان حزب‌الله با نظامیان متجاوز صهیونیست

حزب‌الله لبنان از درگیری تَن به تَن رزمندگان مقاومت اسلامی با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک «القوزح» در جنوب لبنان و از پای درآمدن نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ضربات جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ بعد از ظهر روز چهارشنبه شانزدهم اکتبر ۲۰۲۴ در اطراف شهرک «القوزح» با استفاده از سلاح‌های مختلف تیربار وارد درگیری شدید و تَن به تَن با نیروهای دشمن اسرائیلی شدند. این درگیری که همچنان ادامه دارد به هلاکت و زخمی‌شدن شماری از نیروهای دشمن انجامیده است.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳ بعد از ظهر روز چهارشنبه شانزدهم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در مسکاف عام را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

علاوه بر این ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر امروز به وقت محلی نیز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در «تل القبع» واقع در «مرکبا» هدف حملات توپخانه‌ای رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در مناطق اشغالی «مسکاف عام» واقع در «اصبع الجلیل» و «المالکیه» در «الجلیل غربی» خبر دادند.

کد خبر 6259462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فیض الله عبدالهی قشلاقی ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      حزب الله نبایدتنهابماند بایدازحزب الله پشتیبانی قوی بشودملت های منطقه همه ازحزب الله حمایت تمام عیاربکننداین نیروهای جان برکف میدانی دارندبرای تمام خاورمیانه جانفشانی میکنند.
    • جواد ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      واقعااسراییل فکر نمیکرد که حزب الله بتونه اینچنین زمین گیرشان کنه احسنت به حزب الله لبنان خداوند پشت وپناهتان بکشید این نامردان کودک کش را ما ایرانیان آمادهایم بدستور رهبر عزیزمان به لبنان بیاییم برای دفاع از لبنان
    • M IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      از قدرت نظامی مقاومت و در راس آن جمهوری اسلامی خوشحالم و افتخار می کنم که بعد از حکومت امام علی علیه السلام این قدر قدرت به شیعیان خداوند متعال داده، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و پیاده نظام دشمن در داخل ایران، درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی،،،،،
    • حمید IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      در این جنگ نابرابر نیروهای مقاومت پیروزند درود بر نیروهای حزب ا،،،له