۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۸

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد؛

برگزاری حدود ۱۵۰۰ برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در گیلان

برگزاری حدود ۱۵۰۰ برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در گیلان

رشت _ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری حدود ۱۵۰۰ برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در استان خبر داد و گفت: در دو سال اخیر ۳۸ پروژه ورزشی در گیلان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جهان بخش آرمان عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: تعامل جامعه ورزشی با خبرنگاران اعتلابخشی در این حوزه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از برگزاری حدود ۱۵۰۰ برنامه در هفته تربیت بدنی خبر داد و اضافه کرد: این تعداد برنامه با مشارکت هیأت‌های ورزشی در نقاط مختلف گیلان برگزار می‌شود.

آرمان از اهدای خون توسط جامعه ورزشی گیلان خبر داد و بیان کرد: ورزشکاران با اهدای خون در ترویج این فرهنگ در جامعه نقش محوری دارند.

وی از کسب ۲۸۶ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران گیلانی خبر داد. و افزود: این تعداد مدال رنگارنگ در شش ماه گذشته کسب شده و استان در دریافت مدال جایگاه سوم کشور را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ورزشکاران روستایی و عشایری گیلان مقام دوم کشوری را در رده خود کسب کرده است، گفت: این مهم بیانگر وجود استعدادهای بالقوه ورزشی در روستاها و مشارکت مدیران محلی در جذب منابع و امکانات ورزشی است.

آرمان با تاکید بر لزوم توسعه امکانات ورزش همگانی در گیلان بیان کرد: ۷۴ مکان ورزشی گیلان به‌صورت رایگان در اختیار ورزشکاران استان قرار گرفته است و این روند باید مستمر باشد.

وی از افتتاح ۳۸ پروژه ورزشی در گیلان طی دو سال اخیر خبر داد و افزود: افتتاح سکوی ورزشگاه عضدی رشت با افزایش ۱۰۰۰ صندلی، سکو ورزشگاه آستارا، سالن زردکوب تالش از جمله پروژه‌هایی است که امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6259635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha